2 část

91 8 5
                                    


Kira

Pozdrav měla už  naučený automaticky. Pohledem sjela přes sympatickou blondýnku s vlnitými vlasy, ale pak jí přeběhl mráz po zádech, když se její pohled setkal s tím ledově modrým. Přirovnala by je k modré obloze nebo spíše i k ledu. Uhrančivé, divoké ale stejně nečitelné. Tvrdé jako kámen. Její obličej má ostré rysy, rudé plné rty a vlasy černé jako havraní peří. Rovné a ostré lemují její dokonalý obličej. Byla dokonale upravená. Bílá košile s krátkým rukávem a elegantní tmavě modré šortky. Byla vysoká o dost vyšší než ona sama. Párkrát zamrkala, aby se probrala z transu. Blondýnka ji s úsměvem odpověděla. ,,Dvojité espresso s mlékem.'' Koukne se zpět na černovlásku. ,,Velké karamelové latte. Navíc cukr.'' Jak čekala její hlas byl hluboký a rázný ,,A pro koho to bude?'' Usměje se a věnuje se už stroji. ,, Sarah a Amanda.'' Řekne jí milý hlas blondýnky. Nejdříve udělá presso a na kelímek napíše Sarah se smajlíkem jako vždy. ,,Jak dlouho tady pracujete?'' Ozve se zase ten podmanivý hlas. Trochu sebou cukne. Když se koukne směrem za ní, tak uvidí Jess, která nesmyslně mává rukama a přehnaně gestikuluje. Nadzvedne jedno obočí, ale pak se hned věnuje kávě a zákaznici. ,,Přes půl roku. Není to moc dlouho.'' Odpoví. ,,Tak doufám že jste tady spokojená...'' K jejímu jménu taky přidá smajlíka a dodělá latte. ,,Samozřejmě... Jedno sladké, karamelové latte.'' Zazubí se hravě a podá jí kelímek. Vlastně Amanda se jen šibalsky pousměje a podá ji peníze. ,,V pořádku a jsem ráda že se Vám tady líbí... Zatím.'' Potom se obě rozejdou ke dveřím. ,,Nashle...'' rychle dodá a už bere další objednávku. Jess k ní rychle doběhne. ,,Bože... to byla ona... je ještě více dokonalejší než na fotkách... '' Řekne nadšeně. ,,Spise působí až děsivě... Netušila jsem, že někdo takový může existovat...'' Jen se ušklíbne. ,, Mohla na tobě oči nechat... měla si ji dát číslo... '' Jess do ní loktem žduchne. ,,No to víš že jo... uvědomuješ si teď kdo to vůbec je?'' Zavrčí a dál se věnuje práci. Večer uklidní celou kavárnu a po deváté zamíří k motorce a domů. Neustále ale musí myslet na ty ledově modré oči...

Amanda

Odpoledne strávily příjemnou procházkou. Přemýšlela nad tím, co se stalo v kavárně. Tu holku prostě musí mít... i kdyby jen na jednu noc. Bude to stát za to. K večeru si zašly do jedné z jejích oblíbených restaurací. Samozřejmě že Sarah pozvala. Nechtěla, aby kvůli ní tolik utrácela. Potom zamířily k ní domů. Sarah u ní zůstala, jelikož má zítra volno. Daly si víno a potom šly rovnou spát. Ráno měla delší poradu, ale nakonec šlo všechno podle plánů. Pak poprosila Melanie, její asistentku, aby ji sehnala informace o provozu kavárny. Hlavně rozpis směn. Samozřejmě že si zařídí, aby se s tou baristkou zase potkala. Když ji přišel dokument odpoledne, našla si včerejší den. Byly tam dvě dívčí jména. Kira a Jessica. Takže jedna z nich to určitě bude. Bylo to pondělí, takže očima sjela na další dny v týdnu a ve čtvrtek našla zase ty dvě v jednu směnu, takže tam musí být. Spokojeně zavřela notebook. Těšila se až se s ní zase setká a uvidí tu dokonalou nevinnou tvářičku.

Ve čtvrtek tak, jak si to našla, ráno před prací zaparkovala před kavárnou své sněhobílé BMW 7. Na sobě má rudou košili a černou kravatu. K tomu elegantní kalhoty a dobře padnoucí sako, které ale nechá na sedadle. Bylo půl osmé, takže i když otvírají v osm už by tam zaměstnanci měli být. Pomalu došla ke dveřím. Bylo rozsvíceno, jak čekala a zevnitř hrála hlasitá hudba. No, musely tu být ty dvě mladé slečny. Vešla dovnitř. Vonělo to tu po čerstvém pečivu, skořici a čokoládě. V sekundě očima našla to, co hledala. Vítězoslavně se ušklíbla, když spatřila rudé vlasy sepnuté do vysokého culíku. Pomalu se k ní rozešla. Dřepěla vedle pultu u tabule, na kterou momentálně barevnou křídou vedle nabídky kreslila cupcake. Na sobě měla jen černou sukni a tílko. Musela se podívat na nasvalená stehna pokrytá četnými tetováními stejně, jako její ruce a všimla si, že i záda kvůli většímu vykrojeni tílka. Zajímalo ji, kde všude ta tetování jsou. Moc ráda by to sama zjistila. Vůbec ji to tímhle neulehčuje. Musí se vnitřně napomenout. Přece nebude takhle nadržená z holky, kterou vidí po druhé v životě.

Miliardářka a tanečniceWhere stories live. Discover now