i swear on my life

104 8 26
                                    

17 Temmuz 2021
12.56

Çok sevdiği, her daim huzur bulduğu bu kasaba artık ona kötü anılardan başka bir şey vermiyordu.

3. yılını Londra'daki özel bir üniversitede tamamlayan Jisoo, yaz tatiline giren okuluyla temelli olarak ülkesine dönmüştü. Kalan son yılını tekrardan eski üniversitesinde okumayı planlıyordu. Bu yüzden buradaydı işte.

Ayrıca Jisoo arkadaşlarını da çok özlemişti ama biliyordu ki araları eskisi gibi olmayacaktı. Ne zaman buluşsalar aralarında bir sessizlik, bir eksiklik olacaktı. Hem artık Jisoo onlara pek güvenmiyordu da. 'Belki de Chungha'nın kaybolmasında aralarından birinin parmağı vardır' diye düşünmeden edemiyordu.

"Chu, nereye hayatım?"

Jisoo parmak arası terliklerini giyerken, annesinin seslenmesiyle durup ona döndü. "Sahile ineceğim anneciğim."

Bayan Kim yüzüne ufak bir gülümseme yerleştirip, kızının başını okşadı. "Kuzum," Alnına küçük bir öpücük kondurdu. "Biliyorsun, ne zaman eğlenmek isteseniz, arkadaşlarınla hep oraya giderdiniz. Şimdi oraya gitmek sana eskileri hatırlatacaktır. Kasabada daha birçok güzel yer var, en azından bir süre oraya uğramasan?"

Jisoo omzundaki eli alıp öptü. "Endişelenme anne. Anılarımın üstesinden gelebilirim."

Çantasını koluna takıp, evden çıktı. Üstesinden gelebilir miydi gerçekten? Anıları sorun değildi, asıl sorun olan Chungha'nın hırkasının orada bulunmuş olmasıydı. Belki de arkadaşı denizde boğulmuştu ya da birileri ona bunu yapmıştı? Bir türlü bulamadıkları bedeni hala o sahildeydi belki de.

Öylesine düşünceliydi ki genç kız, ne ara sahile vardığını bile bilmiyordu. Başını iki yana sallayıp düşüncelerinden kurtulmak istedi. Hemen ardından ise havlusunu ve eşyalarını kumun üzerine gelişigüzel attı. Üstündeki elbiseyi de bir çırpıda çıkarıp mayoyla kaldığında sakin denize doğru yürüdü.

°

12 Haziran 2019

"İnanamıyorum, şaka yapıyor olmalısın?"

Chungha saçlarını geriye savurup, ona hayranlıkla bakan Jennie'ye göz kırptı. "Ciddiyim Jendeukie. Ben her şeyi başarabilirim."

Jennie sevinç çığlıkları atıp Chungha'nın boynuna atladı. O kadar mutluydu ki, şuan kalkıp dans bile edebilirdi. "Dile benden ne dilersen. Söz ne olursa olsun yapaca-"

"Öl. Ölmeni istiyorum. Yapacak mısın?"

Chungha sesini yükseltip Jennie'nin sözünü kestiğinde, biraz ileride denizde yüzen Jisoo, Rosé ve Lisa duydukları şeyle şok olup Chungha'ya baktılar. O kadar ciddi duruyordu ki Jennie donup kalmıştı. Hiçbir şey diyemiyor yalnızca Chungha'ya bakıyordu.

Chungha'nın ani kahkası kızları ikinci bir şoka uğratırken Jennie birkaç adım geriledi.

"Aman be, hiçbiriniz şakadan anlamıyorsunuz. "

Rosé sinirle denizden çıkıp Jennie'nin yanına koştu. Tek kolunu korkmuş arkadaşının omzuna atarken Chungha'ya kötü bakışlar atıyordu.

Yayımlanan bölümlerin sonuna geldiniz.

⏰ Son güncelleme: Jun 21, 2021 ⏰

Yeni bölümlerden haberdar olmak için bu hikayeyi Kütüphanenize ekleyin!

Pretty Little Liars °bangtanpinkHikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin