ВАЖНО!!!

334 24 26
                                    

ТИ НЕ СИ ЗОДИЯТА СИ!

Поне не и само нея.

Може би си се питал защо като четеш за зодията си нещата са верни 50/50 или просто ти се струва че всичко е написано прекалено общо за всяка една зодия.

Истината е, че ние хората сме родени в определен ден от месеца, което определя слънчевия ни знак (зодията). Това всички го знаят, така....

Но също така е важно да се погледне и часът на раждане, който заедно с годината, месеца, деня, държавата и града където сме родени определя цялостната картина.

Ако напишете в нета "изчисляване на асцендент", "изчисляване на Луна" или просто " генериране на натална карта" или влезете в astro.com, ще разберете положенията на всичките си планети в хороскопа, а не само това на слънцето. Също така ще разберете, че имате всички знаци от Овен до Риби в наталната карта, всеки един от тях, намиращ се в някой от домовете.
Домовете са 12 колкото са и зодиакалните знаци. Във всеки един от тях ще видите, че има определен знак, това е сверата в живота ви, в която го изявявате, заедно с планетите там.

Важно е да се отбележи, че всеки има и дванадесетте архетипа (зодии), дванадесетте дома и десетте планети в картата си и никой не е ощетен.
От тук следва, че е неправилно да се определяме със слънчевия си знак (зодията), защото освен него ние сме смесица от всички знаци събрани заедно. (Проявени в различни сфери в живота ни)

Затова е възможно да си Лъв ( изява, артистичност, център на вниманието), но слънцето ти да е в дванадесети дом ( знакът и планетите там са ни чужди) и примерно да имаш Сатурн там ( трудно изявяваме знакът и дома) и така е напълно възможно да си зодия Лъв, но да мразиш да си център на вниманието и да имаш страх от сцената, което прекрасно астрологията може да обясни.

( Горе има една снимчица, която показва за коя сфера отговаря всеки дом)

Has llegado al final de las partes publicadas.

⏰ Última actualización: Dec 04, 2019 ⏰

¡Añade esta historia a tu biblioteca para recibir notificaciones sobre nuevas partes!

За ЗодиитеDonde viven las historias. Descúbrelo ahora