Primul lucru pe care il fac este sa ma duc la Tudor si sa îi spun tot ce s-a intamplat seara trecuta, iar acesta m-a inteles.
Am restabilit ca de data asta intalnirea noastra sa fie pe bune si fara amanari.
Convorbirea noastra este intrerupta de Paula, iubita lui Tudor.
- Am auzit eu bine sau te vezi cu fata asta? Intreaba ea cu o privire amara.
- Da, este vreo problema? Spuse Tudor nelamurit ce vrea sa spuna Paula.
- Deci eu nu cred. Tu esti cu mine impreuna de 2 ani si iesi cu ea la intalniri? Tie ti se pare normal?
- Paula, este o intalnire ca intre amici, deci nu este nevoie sa te agiti asa.
- Nu pot sa accept asta Tudor! Daca te prind ca iesi cu ea, relatia noastra se va incheia.
Paula pleaca nervoasa de langa noi.
- Nu este nimic! Putem iesi alta data? Spun eu.
- Nu, nu, oricum Paula nu prea imi mai acorda atentie de 2 luni asa ca nu imi pasa de opinia ei.
- Pai si de ce mai stai cu ea daca nu iti da atentie? Spun eu cu un semn de intrebare deasupra capului meu.
- Credeam ca se schimba dar acum am realizat ca am fost un ratat sa cred. Spuse Tudor dezamagit de Paula.
- Deci intalnirea noastra este valabila? Intreb eu cu curiozitate.
- Da. Asteapta-ma in fata casei tale la ora 20:00 si vin sa te iau poate chiar mai devreme.
- Ok! Ne vedem atunci!
Plec acasa cu un gand in capul meu.
*De data asta m-am facut cu o intalnire pe bune! Si cum vad ca Paula nu îi mai da atentie, sansele ca eu si Tudor sa fim impreuna urca treptat.*
Ajunsa acasa ma pregatesc pentru inca un moment important din viata mea. O intalnire cu baiatuk care mi-a luat mintile de tot.
CITEȘTI
Lasa-ma sa te las
RomanceAlexandra își pierde complet mințile atunci când în viața ei îl întâlnește pe Tudor, iubirea vieții ei. Aceștia vor trece prin multe obstacole pentru a își dovedi dragostea față de lume. #3 complicatii #283 love #44 fericire #16 emotii