A ajuns seara cea importanta pentru mine! Seara cand ma intâlnesc cu Tudor, iubirea vieții mele.
Ies din casa pe la 19:40 sa il astept pe Tudor sa vina sa ma ia.
Ajunge la mine la 19:46, iar acesta se da jos si imi deschide usa unde voi sta.
- Ce gentleman esti Tudor! Spun eu flirtand cu el.
- Gentleman pentru tine si doar pentru tine. Raspunde el pe un ton amoros.
In masina am inceput sa ascultam muzica si sa cantam melodii.
Ajunsi la restaurantul unde vom cina, acesta imi deschide politicos usa sa pot intra, iar dupa vorbeste cu angajatul sa ne lase sa avansam mai departe.
La masa acesta cheama o chelnerita si comanda un vin rosu de tara.
- Esti sigur ca vrei sa bem? Spun eu.
- Oh, haide! E o seara speciala, doar in serile de genul beau vin rosu.
- Cum spui tu.
Vinul a fost pus pe masa, iar acesta a tortnat prima data in paharul meu si dupa in al lui.
Tudor deodata se ridica si spune :
- Un toast! Pentru seara aceasta minunata!
Apoi ciocnim paharele si incepem sa gustam din vin.
Dupa ce am mancat si baut am plecat inapoi la masina.
- Wow... repede a trecut seara asta. Spune Tudor trist ca trebuie sa plecam.
- Poate mai iesim alta data? Asta daca te lasa Paula.
Tudor isi intoarce privirea spre mine, apoi ma tine strans de mana.
- Alexandra, stiu ca am baut putin, dar vreau sa iti spun ca esti unica pentru mine si nu vreau sa stricam relatia noastra.
- Nu o vom strica niciodata! Iti promit! Spun eu flirtand impreuna cu el.
Buzele noastre se apropiau usor cate usor si ne-am lasat dusi de val. Am lasat sa se intample. Ne sarutam.
Dupa 3 minute cand ne-am oprit îi spun :
- A fost o seara perfecta! Cea mai tare zi din viata mea.
- Ma bucur ca ti-am facut pe plac Alexandra, chiar ma bucur!
Tudor ma conduce acasa si imi da un sarut scurt, iar apoi ma conduce la usa si pleaca.
**Cea mai tare seara din viata mea!!! Am facut sarutul sa se intample. Sper sa nu afle Paula ceva sau sa aiba suspiciuni.**
CITEȘTI
Lasa-ma sa te las
RomanceAlexandra își pierde complet mințile atunci când în viața ei îl întâlnește pe Tudor, iubirea vieții ei. Aceștia vor trece prin multe obstacole pentru a își dovedi dragostea față de lume. #3 complicatii #283 love #44 fericire #16 emotii