Život je zde jiný ale stále jsou věci které zbožňuju. Dal bych si rád nějakou pochutinu ale problém je že město je až 10 mil odsud, teda 15 mil. Ono 10 by to bylo v případě že by nebyl průchod údolím zatarasený hordou mutantů. Ono jich není zase tolik ale jednoduše je jich tam víc než 12 a to už není moje parketa. Musím tedy skrz tunel. Když jsem vešel do tunelu, pomalu jsem si vytáhl baterku abych viděl na cestu. Jak jsem šel zaslechl jsem šramot za jedním odstaveným kamionem.
Zajímavé doufám že to nebude nějakej mutant co hrál NBA. Nechci tady střílet a s nožem na něj moc nedosáhnu.
No to mě udělej.. To je sakra vojenský auto. Tam by mohli bejt zásoby a benzín. Teoreticky i v nádrži a jestli si správně pamatuju tak pokud nebude něco s motorem, můžu odsud odjet a vzít to oklikou. Jdu se kouknout blíž.
Jakmile jsem se začal přibližovat zpoza auta na mě vykráčel mutant v uniformě.
Nebudu lhát lekl jsem se. A tak jsem začal hmatat po něčem čím bych mu rozdrtil hlavu.
Jak jsem kolem sebe hledal něco co by pomohlo, zahlédl jsem že ten odstavený kamion má u kola nějakou trubku. Rychle jsem se k ni rozběhl začal ji tahat ven, ale skoro vůbec to nešlo. Najednou se stalo něco co jsem považoval za obrovské klišé z filmů, seriálů a knížek a to že se mi ma poslední chvíli povedlo tu trubku vytáhnout a zmasakrovat toho mutanta jak jen to šlo.
Když bylo po všem šel jsem se podívat k tomu vojenskému autu.
Jak jsem hledal odkryl jsem útočnou automatickou pušku a náboje do ní. To však nebylo vše, následně jsem našel ještě několik konzerv, lahví s vodou a nábojů. Byli zde i nějaké nože.
Hned jak jsem to doprohledal, šel jsem se podívat jak je na tom motor. Pomalu jsem otevřel kapotu a byl jsem kruevsky překvapen. Ten motor byl v pořádku vše bylo jak má být dokonce i benzín v byl v autě. A kdyby ho bylo málo tak vzadu jsou ještě čtyři kanystry.
Pomalu jsem tedy sedl za místo řidiče.
Kurvafix kde jsou klíčky?
Chvíli jsem se rozhlížel než mi došlo že ten mutant u sebe klíčky mít mohl.
Vystoupil jsem tedy a rozběhl jsem se k tomu mutantovi.
Proč jsem ho do prdele tak zmasakroval. Kde jsou kurva klíčky.
Tady jsou, mám je! Tak a teď rychle pryč už mě to tady sere.
Nastartoval jsem tedy a opatrně vyjel z tunelu. Tak a teď můžu projet tím udolím.
Vjel jsem tedy do údolí.
To byl masakr.
Všichni šli ke mě a já je začal kropit tou puškou.
Tak to by bylo. Pomalu jsem se zase rozjel k městu. Taaak jsem tady, hurá najít obchod. Projížděl jsem městem a pozoroval jak je to všechno rozbité.
Hele obchod!
Přijel jsem k obchodu a šel dovnitř. První věc kterou jsem hledal bylo jídlo. A nějaké pochutiny. Procházel jsem takhle tím obchodem když tu se vzal kde se vzal mutant. Začal jsem couvat. Jak jsem couval, zakopl jsem. Už byl skoro u mě když najednou tomu mutantovi přistála obrovská rána tyčí po hlavě a mutant padl k zemi.
Hned na to se ozvalo.
"Kurvafix do prdele to mě pojeb tohle bych si měl nechat zapsat do životopisu! Jsem na to kurva dobrej!"
Poté vykročil muž v kabátu, s holí, vysokýma botama a krátkými vlasy.
Měl hnědé oči a černé vlasy.
"Čau já jsem Eddie a ty jsi?"
Chvíli jsem na něj jenom civěl a poté řekl
"Já jsem Kenny." Nějakou dobu jen tak tiše stála pak pronesl
"Ta krasavice je tvoje? Protože jestli jo tak máš kurva dobrej vkus na auta! Pojď vstávej."
Podal mi ruku a pomohl mi vstát. Nevím co bude dál ale snad ho nebudu muset zabít začíná mě bavit jeho neustálé pronášení hlášek když něco dělá.
ČTEŠ
The Last Life
AdventureSvět se změnil, už to není jen o tom žít v moderní době, ale o tom přežít v této divočině. - Hlavní postavou je Kenny který se snaží přežít v novém světě kde už slovo život nabírá jinou váhu. - Děj, některé lokace, postavy a čas jsou zamýšlené - St...