: REVERSE SOOKAİ ( 1 ) :
//SMUT BÖLÜMDÜR .
" Karekök eşittir 0,64 "
" Doğru ... Teşekkürler Soo "
" Yine doğru bildi "Kai , sessiz bir şekilde homurdanarak söyledi . Yaklaşık 2 seneden beri bu okuldaydı ama bir kere bile Kyungsoo'nun yanlış yaptığını görmemişti . Her teneffüs onu izliyordu . Sizce ne yapıyordu ? Hayır , hayır inek öğrenciler gibi kitap okuyup cool , cool oturmuyordu . Her teneffüs kızların etek altına bakıyordu . Abaza ... Her zaman sapıklık yapardı . Dıştan masum görünse de içinde yatan bir şeytan vardı . Kai , bir ara onu porno izlerken bile görmüştü . Sırf böyle şeyler yaptığı için hiçbir kız onunla ilgilenmiyordu . İlgilenenlerin zâten ruhu bozuktu .
" Bunu da ... Kai , yapsın bakalım "
" Huh ? "Kai , tahtada ki soruya göz gezdirdi yine en kazığı gelmişti . Lanet ...
" Bilmiyorum efendim "
" Aaahhh "Öğretmeni derin bir nefes aldı ve gözlerini kapatarak biraz düşündü . Elini boynunda birleştirdi .
" Ne zamana kadar sınıfın en tembeli olmaya devam edeceksin Kim Jongİn ? "
" Immm bilmem ki . Sanırım sene sonuna kadar "Kai , yerine oturdu ve Soo'ya bakmaya devam etti . Soo , kafasını ona çevirdiğinde Kai , aniden gözlerini başka biryere dikmişti . Soo , sırıttı ve önüne döndü . Kai , kafasını kollarına gömdüğünde yanında oturan Sehun , onun koluna dokundu ve gözlerini kapıya doğru yöneltti .
" Tuvalet ... Tuvalete gitmeliyiz "
" Tek başına gidemez misin ? Artık korkmaman gerek "
" İstemiyorum "Kai , derin bir nefes aldı ve Sehun'a baktı ona yalvarıyordu . Zaten kaybedecek hiçbir şeyi yoktu . Dersler umurunda da değildi . Kafasını kaldırdı ve izin istedi .
" Tuvalete gidebilir miyiz efendim ? "
" İkiniz mi ? "
" Evet ... Tek başıma gidemiyorum "
" Ahh hep ikiniz gidiyorsunuz bu geçerli bir mazeret değil ... Neyse çabuk olun "' Hep ikiniz gidiyorsunuz ' Soo , düşündüğü şeyle gülümsedi ve Kai'ye baktı . Dışarıdan bakınca sexy duruyordu ama öyle olmadığı ap açık ortadaydı .
" Birazdan zil çalacak biraz tutabilirsin "
Soo , soğuk bir sesle konuştuğunda herkes ona bakmıştı . Kai , kalktığı yere tekrar oturdu ve göz ucunda Soo'ya baktı . O da ona bakıyordu gözlerini tekrar defterine çevirdiğinde zil çaldı .
" Çıkabilirsiniz "
Kai , Sehun'un bileğinden tuttu ve onu tuvalete götürdü . Koridorda ilerlerken Kai , sinirli gibiydi Soo'ya hem aşık hem de gıcıktı . Çok sivri dilliydi . Tuvalete girdiklerinde Sehun , hemen boş bir kabine girdi . Sehun , tuvaletini yaparken Kai , konuştu .
" Gerçekten çocuğunu çişe çıkaran bir anne gibi hissediyorum "
" Çünkü öylesin ... Annem gibisin "
" Ya ne demezsin . Senin yüzünden rezil oldum "
" Sana et ısmarlarım "
" Tamam kabul "Sehun'un tek arkadaşı Kai'ydi çünkü Sehun'un annesi o küçükken ölmüştü babası ise iş yüzünden çok yoğundu Sehun'u seviyordu ama ona hiç ilgi göstermiyordu . Bu yüzden herşeyini Kai'ye anlatır hep onun omuzunda ağlardı . Kai , anında harekete geçen penisini tuttu ve Sehun , çıktığı gibi o tuvalete girdi .
" Seninde mi geldi ? "
" Evet biraz bekle "
" Hayır bekleyemem tuvaleti sevmiyorum . Kapının önündeyim "
" Tamam birazdan geliyorum "Sehun , kapının önüne çıktı ve kapıyı da kapattı . Kapattıktan birkaç saniye sonra tekrar açılmıştı . Kai , durdu ve sessizce kim olduğunu anlamaya çalıştı . Birisi yanında ki Kabin tuvalete girmişti . Kai , işi bittiğinde tuvaletin üstüne bastı ve yukarıdan yan kabine baktı . Bu kişi Kyungsoo'ydu . Kai , hemen tuvaletin üzerinden indi ve ağzını kapatarak ses çıkarmamaya çalıştı . Ta ki o sesi duyana dek . Kyungsoo'nun inleme sesleri .