Langkah dihayun ke arah mama dengan riang . Kakinya sengaja dihentak hentak supaya mengeluarkan bunyi .
" Mamaaa ! Mama masak apertuuu " bahu Puan Rozita dicapai dan bibir dijuih ke arah kuali .
" Ish ! Gi sana ! Sebok je . Ni mama dah nak siap masak . Qayyum pegi tunggu dekat meja dlu . " Tangan Qayyum yg memegang bahunya ditepis dan tubuh anaknya itu ditolak ke meja makan .
" Ish mama niiii . Nanak awan emphh . " Bibir dimuncung sedepa dan tangan disilangkan ke dada tanda protes . Kaki dihentak dan punggung dilabuh ke kerusi meja makan dengan kasar .
" Haih anak mama nii . Manja semacam ni kenapa ? " Rambut Qayyum digosok kasar dan Puan Rozita mula menghidangkan Qayyum nasi goreng .
Sudu dicapai dan nasi dicedok untuk menyuap satu satunya anaknya itu makan . Qayyum menganga mulut seluas luasnya dan Puan Rozita menyuap nasi ke dalam mulut Qayyum .
" Hmm . Anak mama ni memang manja . Dahla manja , baik pulak tu . Ingat senang ke nak dapat anak macam Qayyum ni hihik . " Mulut ditekup sambil ketawa gedik .
" Haih . Manja ii pun , jangan sampai lupa awak tu dah umur berapa . Umur 20 tapi perangai macam budak 2 tahun . "
Muka jambu Qayyum dijeling sekilas . Sengaja nak mengusik anaknya itu .
" Ishhh mama nii ! Kan Qayyum sorang je anak mama . Mesti lah manja . Eeee mama ni babap kang " jawab Qayyum dengan marah yang dibuat buat .
" Apa ii jelah Qayyum oii . Dah makan cepat . Mama nak siap ii pergi kerja pulak . Awak tu , pergi kerja sama . Jangan nak main game je kerja " Bahu Qayyum ditampar manja .
" Ala mama .. Dekat game tu rmai perempuan seksi tau "
" Heii ! Awak tu kerja pun tidak . Ada hati nak tengok perempuan seksi eaa ? Nak mama rampas handphone tu ? Dah kalau kerja pun tidak , nak kahwin macam mana ? " bebel Puan Rozita .
" Macam tu lah mama . " bidas Qayyum selamba .
" Eii Qayyumm niii " telinga Qayyum ditarik dan Qayyum mengaduh sakit .
" Aduh aduh mama nii . Ei tacuke taww " bibir Qayyum dimuncungkan tanda merajuk .
Ahahahahahah cikit jew 🤣 btw vomment timee ? 🤸♀🌸
YOU ARE READING
{ OG } My Childish Husband
Random" aih mana nak cari pokemon nii " ttutt ttutt ttutt ttutt " eh eh sini sini " " nak dekat dahnii " " haa dapat pun kauu . kau sabar jap eaaaa " Dann ... " hiyahhhh !! " " ARGHHHHHHHHHH !!! PENCABULLL " dush ! " aduh aduh maaf maafff ! " UHEHEHE🤣 NA...