Sesampainya di sekolah , Aina turun dari kereta Mercedes Benz milik papanya dan berjalan menuju masuk ke sekolah .
" hai aina ! "
" hai aina ! harini rehat sesama nak ? "
" hai awak ! awal datang harini ? rajinnya bakal isteri saya ni .. "
" morning sayang ! datang awal harini rindu abang ke ? "
Aina berjalan selamba melintasi sekumpulan manusia ii gila itu . Mata dijeling , rambut diselit ke belakang telinga sambil mengekalkan reaksi sombong .
" Ainaa ! "
' Eh ? Suara macam kenal ? ' desisnya . Kepala ditoleh ke arah suara yang memanggilnya sebentar tadi .
" You dah lupa I ke ? Dah tak kenal siapa I ? " suara itu bertanya apabila susuk tubuh itu berada di hadapan Aina .
Kening Aina dijongket sambil otak memproses siapa gerangan gadis di hadapannya ini .
" Ish ! Nyanyuk betul ! Ainaa ! This is mee ! Uqashaa ! You dah tak ingat I ke ? "
" Uqasha ? " kening Aina bertaut lebih rapat . Masa ni lah otak takdaa fungsii ishhh 😣
Namun , seperti ada mentol menyala di atas kepala , dia ingat siapa gadis dihadapannya ini .
" Ahhhhhh ! Yess ingat ingatt ! Uqashaaaaa ! Omygawdddd imissyouusooomuchhh " tubuh gadis bernama Uqasha dipeluk kuat sambil Aina terloncat ii .
Uqasha melepaskan pelukan selepas beberapa saat berpelukan sambil terjerit jerit . Ramai orang memerhatikan gelagat mereka dengan pandangan jijiks . Haih , macam tak pernah jumpa manusia je .
" Amboii . I balik Malaysia sekejap je dah lupa I ea ? Sampai hati you " bibir Uqasha dicebik sambil tangan disilangkan ke dada . Kepala ditolehkan ke arah lain tanda merajuk . Sedangkan tadi baru je berpelukan tak ingat dunia .
~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~
Oh ya , author lupa nak cakap . Aina ni sebenarnya tinggal dekat London . Papa dia ada dekat sini pun sebab ada urusan kerja . Kalau Papa dia tak ada , dia stay dekat asrama kolej . Umur dia 16 tahun . Memang tahun terakhir dia sekolah dekat sini .
Back to story
~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~
" Alaaa , I betul ii tak ingat lahh . Lagipun kan dah nak dekat exam nii . I fokus dengan pembelajaran jee bukan dengan benda ii lain semua nii " pujuk Aina .
" Ah , malas nak layan You . Sakit hati I " haih , rajuk Uqasha ni memang susah nak dipujuk .
" Okayy okayy . I belanja you makan lepas kolej okey ? Kita makan makanan best ii kat sini . I tau banyak restaurant best ii tau area sini . " pancing Aina .
" O wow seriously ? Okey onzzzzz " mata Uqasha kembali bersinar . Kepala diangguk anggukkan berkali kali .
" Okay jangan merajuk dah . You ada kelas apa harini ? " Aina menukar topik perbualan sebelum Uqasha bertanya macam ii .
" I ada kelas sains tambahan . How bout you ? " jawab Uqasha selepas membaca jadual yang diberikan oleh cikgunya tadi .
" Yes ! Sama ! Jom masuk kelas !! " sorak Aina sambil menarik pergelangan tangan Uqasha ke kelas
~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~
makanan dan perempuan tak dapat dipisahkan . who agree ? 🤸♀❤
____________________________________
vomment timee ❤
YOU ARE READING
{ OG } My Childish Husband
De Todo" aih mana nak cari pokemon nii " ttutt ttutt ttutt ttutt " eh eh sini sini " " nak dekat dahnii " " haa dapat pun kauu . kau sabar jap eaaaa " Dann ... " hiyahhhh !! " " ARGHHHHHHHHHH !!! PENCABULLL " dush ! " aduh aduh maaf maafff ! " UHEHEHE🤣 NA...