Deku x reader

4K 96 7
                                    

Deku x reader

Kis hozzászólás:az összes sztorit úgy írom hogy az olvasónak 'Neko' képessége van. Ha nem jó akkor kommentben írjátok meg mit szeretnétek. És milyen témában legyen🙂

Olvasó szemszöge:

Szép lassan és kipihenten keltem ki az ágyamból és megnéztem hogy mennyi az idő.
'8:30!?Ne,ne,ne,ne,ne! Hogy a francba tudok mindig későn kelni!' szidtam le magam.
Ugyan ezek a gondolatok voltak a fejemben miközben fel öltöztem és kezdtem el rohantam a suliba. Szerencsére csak 20 percre lakok a sulitól. Szóval ha olyan gyorsan futok ahogy csak tudok 6 perc alatt oda érek. Miközben futottam észrevettem Dekut előttem sétálni. Gyorsan oda mentem hozzá.
"Szia Deku-kun! "
"Óh öm szia t/n, Mire ez a nagy sietség? "
"Ezt hogy érted? Mindjárt becsöngetnek! "
"T/n,a te telefonod valószínűleg nem állította át az időt.Nézd, még egy óránk van beérni"
Mutatta a telefonján az időt ami 7:34-et mutatott.
"Ó hogy az a... "
"De semmi baj. Nem fogsz unatkozni ugyanis én itt leszek veled.Mert Uraraka és Iida csak 8:15 körül jönnek csak. "
"Oh! Köszi Deku-kun! Te vagy a legjobb barát akit ember csak kivánhat! "
Ugrottam a nyakába.
"Öh t/n, azért nem ártana menni mert eléggé be van borulva"
Miután Deku ezt mondta elengedem és tovább indultunk.
A suli kapujánál már elkezdett cseperegni az eső.
A suli ilyenkor csendes. Az eső rontja néhány ember hangulatát, meg alapból nincsenek olyan sokan most.
Deku és én fel mentünk a termünkhöz.
Meg lépett hogy nincs itt senkI tudtommal Bakugou hamarabb szokott itt lenni.
'Ha már nincs itt senki miért nem vallok neki szerelmet?' kérdeztem magamat. Éreztem hogy az arcom felmelegedik.
"Öhm t/n jól vagy? Nagyon vörös az arcod." kérdezte miközbe kezét a homlokomra rakta.
"J-jól vagyok. Köszönöm hogy kérdezted"
"Oh jaj. Túl közel állok?"
"Ne menj! "
"Hah? "
"A-akarom mondani.. . Nem zavar hogy ilyen közel vagy hozzám. Őszintén szólva egész megnyugtató melletted lenni"
"Tényleg? "
"Igen.De van egy dolog amit régóta el akartam mondani. "
"És? Mi lenne az? "
"Csukd be a szemed. Kérlek"
Miután Deku becsukta a szemét  Elkezdtem megközelíteni ajkait a sajátommal.
Már éreztem ahogy veszi a levegőt. Amint azt a fél centiméter távolságot is megtettem,ajkaink összeforrtak.
Éreztem ahogy Deku lassan vissza csókolt. Amikor a csók kezdett elmélyülni hallottuk az ajtó nyitódását. Mit sem törődve inkább folytattam amit elkezdtem. De sajnos Deku inkább elhúzódott. De halkan odaszólt hogy
"Én is szeretlek"

És azóta boldog kapcsolatban vagyunk. Bár nem a legegyszerűbb titokban tartani de alakulnak a dolgok. Hamarosan bemutat az anyukájának.Már alig várom.

Remélem tetszik
Őszintén szólva valamiért úgy érzem hogy valakiről lemásoltam😅
Amúgy ha valamit rosszul írtam szóljatok.

Oops! This image does not follow our content guidelines. To continue publishing, please remove it or upload a different image.
Bnha x readerWhere stories live. Discover now