Olvasó szemszöge:
'Péntek utolsó órája.Sensei kiabál az osztállyal és hogy őszinte legyek nem szeretem amikor Aizawa rossz kedvében van.'
Feltettem a kezemet amit Aizawa kicsit később de meglátott.
"Mit szeretnél (t/n)? "
"Szeretnék beszélni önnel óra után ha ez lehetséges. "
"Rendben van."
Ezután az óra viszonylag gyorsan eltelt. Mindenki megy vissza a kollégiumba vagy haza a szüleihez.
"Itt vagyok (t/n). Miről akarsz beszélni?"
"Semmi különösről... Csak ön elég lehangolt és stresszes mostanában. Esetleg valami baj van?"
"Semmi.Csak az asszony megcsal. És most akarom elmondani hogy el válok tőle. Csak egyből pereskedni fog és elveszi a vagyonom."
"Tudja Aizawa-sensei. A szüleim meghaltak autóbalesetben.A testvéreim meg elhagytak,mert azt hiszik hogy az én hibám.Igy a ház rám maradt mint örökség.
Ha tényleg el is veszíti mindenét. Én örömmel látnám magát otthon. "
"(t/n) tudd meg hogy te vagy az én védő angyalom. Köszönöm a felajánlást. Nem tudod mennyit jelent hogy figyelsz kinek milyen baja van. És hogy mindig megteszed a legtöbbet hogy segíts rajtuk. Örülök hogy a diákom vagy. Annak meg jobban hogy meg hallgatsz. "
Itt már nem bírta tovább a sensei és szoros ölelésbe vont, amit egyből viszonoztam .~1 hónap múlva~
Aizawa megnyerte a válási pert így minden maradt az ő tulajdona.
Kettős érzelmeim vannak. Ugyanis örülök hogy a sensei végre egyenes úton van. Viszont szomorú vagyok ugyan is szeretem a tanárurat és így nem fogom tudni elmondani azt hogy mit érzek iránta.
Igaz én voltam a tanúja a bíróságon.De csak azért mert minél közelebb akartam lenni hozzá.
Aizawa gyakran átjött, hogy megbeszéljük a dolgokat a válással kapcsolatban, szóval tudja hogy hol lakom.
Egyik nap amikor hazaértem meglepetten láttam hogy Aizawa már várt.
"Sensei? Ön mit keres itt? "
"Oh.(t/n) csak jöttem mert beszélni akartam veled. "
"Miről ? "
"Ez olyan téma mint négyszemközt kéne megbeszélni egy csendes helyen"
"Ó.Rendem akkor menjünk be."
A szívem majd kiugrik a helyéről úgy vert ahogy bementünk.
"Szóval? "
"Lehet hogy más tanár szemében csak egy diák vagy a sok közül. De nekem te vagy mindenem. A válás óta nem tudok másra gondolni csak rád. Mindig te jársz a fejemben. "
Megfogja kezem amit a mellkasára tesz.
"Érzed a szívemet. Ezt a reakciót te váltod ki belőlem."
"A-azt akarja m-mondani hogy-"
"Hogy szeretlek. Visszautasíthatsz nem bánom de ezt már el kellett mondanom"
Mondta és oldalra nézett.
"Aizawa. Kérem nézzen a szemembe. "
Megtette.
"Én is szeretem magát."
"Szabad? "
Kérdezte ajkaimat nézve.
"Persze."
Ezzel ajkaink összeforrtak.Borzalmasnak érzem. De remélem valakinek tetszik 😅
És egy plusz kép mert 'why not'