Olvasó szemszöge:
'Péntek este. Amikor nem akarsz mást csinálni, mint feküdni, aludni vagy épp bulizni.Kinek mi a tökéletes időtöltés.. 'mélyen a gondolataimba merülve vettem elő pár ruhát és indultam a kolesz fürdőszobái felé.
Mély gondolataim miatt nem vetten észre hogy rossz ajtón jöttem be.
"Öhm... (t/n) mit keresel itt ?"
Kérdezze egy ismerős, mély hang.
Amint felnéztem egy félmeztelen Kirishimával találtam magam szembe. Elkédve néztem végig tökéletesen kidolgozott testén.
"Mit ne mondjak tetszik a látvány" motyogtam magamnak. De láttam ahogy Kiri rám néz egy elégedett mosoly kiséretében.
"Ezt hangosan mondtam? "
"Eléggé~, volna egy ajánlatom"
"Mi lenne az? "
"Ha segítesz. Néha-néha egy kis problémámmal. Akkor addig nézheted ezt a látványt ameddig csak kedved tartja. "
"Ez ilyen barátság extrákkal kapcsolat akar lenni? "
"Ha szeretnéd akkor még annál is több lehet. De a többieknek egy szót se"
"Benne vagyok! "
"Inkább én benned~"
Éreztem ahogy arcomba szökik a vér ezzel vörössé téve engem.
"Zuhany együtt? "
"Tudod mit? Legyen! "
Ahogy ezt kimondtam már is a zuhany felé húzott a derekamat átkarolva.
"Csak mondom, hogy egy kis szó vagy egy apró mozdulat és nem fogom magam visszatartani. "
"Ahogy és se"
A vizet engedte én elkezdtem levenni a ruháimat. Éreztem magamom Kiri tekintetét ezért lassítottam. A nadrág fájdalmasan lassa került le rólam. Amit Kiri megelégelt és úgy tépte le a többi ruhám mintha az élete múlna rajta.
Miután a falnak nyomott a zuhany kabinban, magát is hozzám préselte. Ajkai pár mini méterre voltak enyémtől.
Megéreztem merevedő tagját és egy kissebb nyögés szerű hangot adtam ki magamból.
"(t/n) miért teszed ezt velem? "
"Pontosan mit is?"
"Ne ízlelgess különben nem a lábadon fogsz távozni innen"
"Akkor te viszel ki"
"(t/n) én komolyan gondoltam"
"Én is, de ez most nem is fontos. Tekintve. Hogy így eléggé túlessek a tüzeléseken. "
"Milyen tüzelés? "
"Meg tudom mutatni, csak tedd azt amit jónak érzel."
Amint kimondtam Kiri le hajolt és a nyakamat kezdte belépni lágy csókokal.
"Ah~"
Ekkor a nyakamba harapott fogait a bőrömbe mélyesztve. Amint elvált nyakamtól. Az alkalmat megragadva megfordítottam az állást. Most ő volt a falnál én meg előtte.
"Ne csak én legyek az egyetlen
akit kényeztetnek~"
Ezt kimondva markoltam rá férfiasságára és kezdtem el kezemet mozgatni rajza.
Közben nyakát csókolgattam, néhány helyen megszívva azt.
"(t/n) é-én nem fogom s-sokáig bírni"
"Nem baj. Ez a célom"
Majd térdre ereszkedve vettem be szerszámának felét a számba. Míg a kezem dolgozott, a fejemet is mozgatni kezdtem.
Éreztem Kiri kezét a fejemem ahogy a hajamba markol.
A tüzelés miatt elég sok ilyen tartalmú videót nézek. Tudtam hogy ő akar irányítani így elvettem a kezemet és átadtam neki az irányítást. Ő elkezdte a csípőjét mozgatni. Mikor az már nem volt elég a fejemet is mozgatni kezdte.
Én pedig elkeztem magam kényeztetni. Mikor már három ujjal elégítettem ki maga éreztem hogy Kiri megremeg és egyre nagyobbakat lök.
"(T/N)!!! "
Ez ordítva élvezett a számba.
Én nekem csak ennyi kellett és elmentem.
Kimerülve ültem a földön.
Aznap este nem aludtam. Ahogy Kiri se. De valószínűleg hangosak voltunk ugyan is másnap reggel Bakugou üvöltve jött oda hozzánk a konyhában hogy legközelebb halkabbak legyünk.
Hát mit ne mondjak elég kínos volt, de megérte.Lehet nem az amit szerettél volna.
Én őszinte leszek nem is ilyet akartam írni...
De mindegy is
Remélem tetszik 😅
Szóljatok ha valamit szarul írt
Gyors utó irat:
Téli szünet van szóval lehet ki teszek 1-2 olyan részt amit nem kérés alapján csinálok