Było bardzo słonecznie tego dnia, gdy po roku zobaczyłam pewnych małolatów ktorzy zawsze przychodzili żebrać o bucha z epeta. Lecz tego roku jeden z nich się na prawde wyrobił miał ledwie 16 lat ale nie moglam od niego oderwać wzroku.
A chcecie wiedziec jak się nazywał ?
Było ich czterech ( Oliwier Mateusz Maciek dominik)
To wlasnie jeden z nich ale dowiecie się na samym końcu!Jak zwykle stanęli przed moim płotem żebrząc o epeta jak to ja dałam im ale ze byla u mnie cała ekipa to czemu nie upić ich i się nie pośmiać co nie?
Tak tez się stało ale spokojnie żadnemu nic sie nie stało.I wlasnie wtedy zobaczyłam jak on na mnie spoglada, miał wlasnie to cos gdy na mnie patrzyl!
A jak to ja zaczęłam podryw! Oczywiscie dodam byłam tam z chłopakiem!Od tamtej pory zawsze chciałam być tam gdzie on. Az w końcu zaprosił mnie na piwo poszlismy do mojego ulubionego miejsca na łąkę. Miałam nadzieje ze będziemy sami ale myliłam się! Przyszli jego koledzy niezapowiedzianie!!! Byłam na prawde zła ale nie przeszkodziło mi to i tak go podrywalam wiedziałam ze oni nic nie powiedza mojemu chłopakowi.
Gdy stało się to... przyszedł moj chłopak takze niezapowiedziany, byłam już upita i dalej kleiłam się do tego chłopaka, widzialam ze moj chłopak już byl zazdrosny.
Po chwili rozładował mi się epet i musialam isc po powerbanka i oczywiscie poszedl ze mna wlasnie on gdy tylko nie bylo już nas widac złapaliśmy się za rękę to bylo cos pięknego serce mi waliło jak opetane!!
Stanęliśmy na chwile i spytałam
- czy dalej myślisz o swojej byłej
Po czym powiedział
- tak ale dzieki tobie przestaje
Musiałam to powiedzieć
-zrobie cos dzieki czemu już na pewno nie bedziesz o niej myslec!Chcecie wiedziec co dokładnie zrobiłam? Zapraszam dalej!
CZYTASZ
Wakacyjna milosc
Novela JuvenilBardzo długo trzymałam to w sobie. Chcecie dowiedzieć się co stało się w te wakacje? To przeczytajcie moje opowiadnie!