-هو انت مش ناوي تتعدل بقا.!!!!!
قتلتها قمر بوجه محتقن غاضبه من تصرفات اخيها المراهقه ،علي الرغم من انها تصغره ب6 اعوامولكن عرف عنها منذ ان كانت بالمرحله الاعداديه انها الطفله الرشيده وتستطيع تحمل النسؤليه ع الرغم من صغر سنها.
نفث يوسف دخان سيجارته ببرود قاتل وهو ينظر لها وكأن شيئاً لم يكن قائلاً: في ايه مالك،احنا كنا بنظبط كيفنا بس.
نظرت له وكأنها تتحدث مع مختل عقلياً:يبني ارحمني انت عندك 26 سنه يعني مش صغير علي اللي بتعمله دا،يعني بدل ما تساعدني ف مصاريف البيت قاعد تحشش انت واصحابك افرض اتسطلتوا بجد وحد فيهم حاول يعمل حاجه فيا ساعتها انت هتكون مبسوط!
زفر بشده ليقول بصراخ: هو كل يوم ام الاسطوانه المشروخه دي هو انتي مش شايفه نفيك دا انتي تيجي تحششي معانا مش من كتر ما انتي قمر ياا «ثم تابع بسخريه بحته» هع يا قمر.
ثم تركها وذهب ليغلق الباب عليها بعنف ومن ثم ارتمت هي اعلي فراشها وتندب حظها العسر.
كم تمنت ان يقبض ملك الموت روحها لتذهب الي والديها بعد ان توفوا في حادث مأسوي.
استغفرت ربها واغلقت الباب بالمفتاح حتي تتضمن انها ستكون بأمان ولكن لن يدم ذلك الاحساس طويلاً.
________________
في اليوم التالي:•عادت الي منزلها في الثالثه بعد منتصف الليل حيث يبدأ عملها في المشفي الثامنه صباحاً حتي الثانيه بعد منتصف الليل.
كادت ان تضع المفتاح في باب المنزل ولكنها احست يشيئ قوي يقبض قلبها بعنف وسمعت ضحكاتهم المستفزه والحانقه من الداخل وعلمت ان اصدقاء اخيها الفاسدون بالداخل ،حاولت ضبط انفاسها بتوتر شديد وفتحت باب المننزل ودلفت .
_______________
في الداخل:•مهاب صديق «يوسف»:اخبط دي ي معلم.
-يوسف وهو يكاد يري من كثره ما تناوله وقال بتقطع:ا اايه دا ياباشا... ص صنف جديد.
-مهاب وهو يسكب ذلك الماء الغريب بصحن من (السلاستين) : دا يا معلم صنف جديد اسمه (كيتامين) زي الميه كدا بس دا بقا لو اتفض في طبق ومشينا عليه نار من تحت هينشف والميه هتتبخر وتبقا بودره وشد علي المستريح.
-احمد احد اصدقائهم: امان دا يلااا.
-مهاب: عيب عليك ي معلم.
-شادي صديقهم: مش دا ياض اللي بينيم البهايم.
-مهاب: شده واحده منوا يابا تعمل دماغ السنين وبعدين هو اي الفرق مين المصريين والبهايم، اهي حاجه جديده، دماغ بهايم.
ليضحكوا باستهتار واستفزاز وبالفعل تناولوا جميعهم تلك الاشياء او تلك الماده المخدره ولكن كان اكثرهم يوسف خيث تناول جرعه كبيره جداا افقدته الوعي بمن حوله.
أنت تقرأ
(انتهاك عرض) "قصه قصيره"
Cerita Pendekتتجه بعض الروايات الان الي الاساليب الدنيئه والجنسيه والتلاعب بأفكار الفتيات من دون ال18 مستغلين عدم وعيهم الكافي، مما جعل بعض الفتايات تعتقد ان الرجال الذين يتناولون المخدرات هي بشيئ جيد فتسعي خلفه !،او تتمني ان يقوم شخصاً ما بالأعتداء عليها ومن ث...