PART 3

33 4 1
                                    

NEW YORK, US

Jack Ouris telah menurunkan pangkat LEADERS kepada Aeden iaitu anak sulung nya. Aedan Jack Ouris ialah anak sulung manakala Aedam Jack Ouris ialah anak bongsu kepada Mr.Jack Ouris dan Mrs. Keyla Ouris.

Kumpulan Gold Cheetah Mafia ialah kumpulan yang di geruni di US. Kumpulan ini mempunya lebih dari 100 ribu orang pengikut. Tetapi hanya DARK BLOOD sahaja yang berani melawan mereka kerana niat ingin membalas dendam kepada Jack Ouris. Jack Ouris difitnah membunuh salah seorang anak sulung lelaki Raja iaitu Leaders kepada Dark Blood. Raja  mempunyai pengikut yang setia iaitu Chiema. Chiema ialah anak buah kesayangan Raja, kerana Chiema memang terbaik dalam semua hal seperti seni mempertahankan diri, menembak dan hacker. Chiema juga sangat mahir menyusun strategi untuk berperang.

Aeden House's.

"Bro ape cer panggil aku datang rumah kau nie? Tak pernah kau bermesyuarat kat umah nie pahal tiba-tiba nak kumpul kat sini?" Daniel Anthony yang memakai kot pejabat dan bertai merun duduk  di sofa berbentuk L.

"Asal kau panggil datang sini? Kau jangan suh kitaorang buat kerja umah ea umah besar-besar ambik le bibik" Hieykmal Deris yang berpakaian office tanpa kot dan lengan baju dilipat dua lipatan.

"mulut elok sikit. Aku panggil sebab aku ade hal nak discuss." kata Aedan yang memakai hoodie berwarna hitam yang berlambang Cheetah dan lengan baju ditarik keatas sedikit menampakkan urat dan lengannya yang begitu sexy.

"Ape hal nya? " kata Hieykmal yang makin lama makin dekat dengan Aedan.

"Korang ingat tak geng The Mafia tu? " Aedam mula menyoal rakan rakannya

"Ingat!" jawab Hieykmal dan Daniel serentak

"asal? " Daniel mula menanya

"aku dengar diorang nak datang US untuk bercuti" jawab Aedan sambil bermain iPhone x miliknya.

"ouh!  Tapi team dorang boleh tahan hebat lah even mereka berempat pun caya arh! Aku minat hacker diorang" Jawab Hieykmal yang penuh teruja ingin berjumpa dengan gadis idamannya itu. Hieykmal adalah hacker dalam team GOLD CHEETAH MAFIA .

"Woi aku lesing kepala otak kau boleh jadi biul aku kerjakan!" Kata Aedan yang menyampah melihat rakannya meminati gadis mafia itu.  Aeden tidak suka gadis ganas di dalam kumpulan itu, gadis ganas yang dikatakan itu ialah Pika. Kerana pika seorang yang tidak tahu erti beradap.

"suka hati dia lah. Aku tahu kau benci salah sorang perempuan dari team tu kan!. Nanti atas pelamin dia duduk sebelah kau baru tahu langit tu rendah ke tinggi" Daniel mula menyindir rakannya itu. Daniel juga meminati gadis yang menyusun strategi itu tetapi dia tidak ingin menunjukkannya kerana takut dikecam oleh Aedam adik kepada Aeden. Kerana mulut dua beradik itu boleh tahan tajamnya

"Kau tak payah nak berceramah kat sini lah sial!  Aku gembat bapak kau baru tahu! "kata Aedam yang ingin menuju ke arah tangga dan ingin masuk kedalam biliknya untuk bermain game. Itulah Aedam pemalas tahap babun.

"woi kau nak gi mana setan!!" jerit Aedan yang masih di ruang tamu. " kau datang sini sekarang sebelum aku pecahkan ps4 kau tu" sambung Aeden lagi.

"Woi!! Dajal!! Ps4 aku jangan main lah sial! Aku bakar pakaian kau kat dalam bilik tuh!"  Aedam mula mengugut abang nya. Aedam tahu yang abangnya amat menggemari pakaian yang berwarna hitam dan abangnya tidak pernah mempunyai baju yang berwarna.  Kulit Aedan yang berwarna putih manakala matanya berwarna biru laut dan rambutnya yang berwarna perang keemasan itu menambahkan kesegakkan yang ada dalam diri Aedan apabila memakai pakaian berwarna hitam

I Know U Are MineWhere stories live. Discover now