PART 5

28 5 1
                                    

Selangor, Sepang

Pika yang sudah siap memakai pakainnya seperti dibawah.

Pika memang menggemari pakaian hitam, pika pun pandai gayakan cara pemakaiannya

Oops! This image does not follow our content guidelines. To continue publishing, please remove it or upload a different image.

Pika memang menggemari pakaian hitam, pika pun pandai gayakan cara pemakaiannya. Pika yang dari tadi duduk bersiap diatas,turun menuju kearah rakannya yang berada di dapur. Setelah mereka penat berparty semalaman mereka tidak sempat untuk mengemas makanan dan peralatan yang mereka gunakan semalam. Tapi disebabkan Pika perlu pergi ke office awal pagi dia hanya memandang Mereka sambil memakan sarapan dan terus duduk di sofa sementara menunggu jarum jam bergerak kearah 8:30 am.

"Woi betina! Sementara kau belum gi kerja datang le dapur tolong kitaorang kemas!!!!!" jerit Siti yang sedang membasuh pinggan di dapur.

"Korang yang plan nak buat party kan pandai buat sepah pandai kemas lerrr!! " jerit Pika pula yang sedang menikmati sarapan yang dihidang di atas meja ruang tamu oleh Ifa.

"Babi!!! Kau pun ikut join jugak kan! Lahanat! apa salahnya kalau kau tolong kemas sekali" Siti terus berhenti membasuh pinggan dan berjalan menuju kearah Pika yang sedang duduk di atas sofa ruang tamu lalu rambut panjang Pika ditarik dan dibawak menuju ke dapur.

"Oii!! Iblis!! Sakit lah setan! Aku nak gi kerja lah bahalol!" jerit Pika satu rumah penuh dengan jeritannya.

"mampos sama kau! Kau gi tolong angkat sampah kat luar tu sebelum aku sumbat dalam mulut kau" arah Siti sambil menunjuk pintu belakang rumah mereka itu. Pika hanya mengikut kata Siti kerana dia tidak mahu rambut dirosakkan lagi.

"diorang semua nie kan! tak habis habis nak main tarik rambut aku! Aku pakai lawa macam nie kene kutip sampah pula! Bodo punya tikus! Bakar tudung kau tu baru tahu! " rungut Pika hanya dia sahaja yang boleh mendengar rungutannya itu. Pika dari tadi duduk bangun kerana ingin mengutip sampah itu telah siap. Dia kembali ke biliknya untuk membetulkan rambutnya yang bekas ditarik oleh Siti.

"Dah lah aku nak gi kerja dulu. Apa hal jumpa aku kat office takpun call aku" Pika yang turun dari tangga sambil menengok jam tangannya yang berjenama S&GF itu. Kunci motor Kawasaki Ninja H2R dicapai olehnya.

Oops! This image does not follow our content guidelines. To continue publishing, please remove it or upload a different image.
I Know U Are MineWhere stories live. Discover now