"დასასრული"

260 11 12
                                    

დრო გადიოდა...
და აი პირველი კონცერტი უნდა გვქონოდა, ბიჭები საერთოდ არ ნერვიულობდნენ.
3 თვე გავიდა, იმის შემდეგ რაც მე აქ პირველად მოვედი, შუა დეკემბერია,მალე ახალი წელი მოვა და ამიტომ ჩვენ საახალწლო კონცერტი გველის წინ.
-მია ნერვიულობ?- მკითხა ტომმა,(ხო! ამ 3თვის განმავლობაში ყველასთან დავახლოვდი მაგრამ ტომთან განსაკუთრებული გრძნობები მაკავშირებს, ის ჩემი შეყვარებულია)
იღიმოდა და შემომცქეროდა თავისი ლურჯი თვალებით, მე თმები ავიჩეჩე და ჩავეხუტე...
-კი, თან ძალიან!
ამ დროის განმავლობაში მე ჯეკსაც ყველაფერი მოვუყევი, ის ეხლა გაცვლითი პროგრამით ავსტრალიაშია წასული და კიდე დიდი ხანი არ დაბრუნდება, დეიმონის სახლის გარემონტება დავამთავრე, ჩემი ნამუშევრით კმაყოფილი ვარ, პირველ სართულზე: სასტუმრო ოთახი,ბარი,სამზარეულო, ორი საძინებელი ერთი ჩემთვის მეორე სასტუმრო. სარდაფში სავარჯიშო მოედანი და ტრენაჟორების!(კაი მოდი ეხლა რეალობას დავუბრუნდეთ😏🤣)

მთელი დღე ნერვიულობა ში გავატარე და აი მოვიდა 20დეკემბრის 7:00, სცენის უკან ვდგავარ ბიჭებთან ერთად, ხელებს ვიფშვნეტ, მეშინია, ბიჭები კი ერთმანეთს ეჭორავებიან...
-თქვენი გამოსვლას!ჩქარა! თქვენ-თქვენ ადგილებზე!- ჩვენ მოვემზადეთ და აი კონცერტიც დაიწყო...

კონცერტის შემდეგ მშობლები გავაცილე და ჩემთან წავრდით მე და ბიჭები,შევედით თუ არა ქიუ დივანზე დაენარცხა ფეხი ფეხზე გადაიდო და

Oops! This image does not follow our content guidelines. To continue publishing, please remove it or upload a different image.


კონცერტის შემდეგ მშობლები გავაცილე და ჩემთან წავრდით მე და ბიჭები,შევედით თუ არა ქიუ დივანზე დაენარცხა ფეხი ფეხზე გადაიდო და...
- მი პოპკორნი მოიტა რა! ფილმს ვუყუროთ! - მე ხელები გადავაჯვარედინე, წარბი ავწიე და დამცინავი მზერა ვესროლე...
- რათქმაუნდა ვაჟბატონი ეხლავე! აბა ადე და მომეხმარე! წამოგორებულა აქ! ჰუმ!-ყველამ გაიცინა, ქიუ კი დარცხვენილი ადგა და გამომყვა, ბიჭებმა მისაღებში მოყრილი პოfები შეაგროვეს და ზედ გსიშხლართნენ, მე და ქიუ, პოპკორნით,ჩიფსრბით, ჰოთდოგებით და პიცით დატვირთული მოვედით, შემდეგ კი კოლა,პეპსი და ენერგეტიკული სასმელები შემოვიტანეთ...
-ოოოო.... აი ეს მესმის ჯიმ ჩართე ფილმი!- მე და ქიუ დივანზე დავჯექით და ფილმის ყურება დავიწყეთ, მე თავს ძალას ვატანდი და საჭმელს ვჭამდი, ამ სამი თვის განმავლობაში თავს ვაიძულებდი მეჭამა და ჩემი მაქსიმუმი 30წთ-ის, მერე ცუდად ვხდები...
დროის ლიმიტი გავიდა და მე წამოვდექი...
- ბიჭებო მე ერთი წუთით გავალ ოკ?!- მათ თავები დამიქნიეს ისე რომ არც შეხედავთ, მე რეაქცია აღარ გამოხატავს რადგან ძალიან ცუდად ვიყავი, ავედი აბაზანაში და იქ რაც მოხდა ჯობია არ იცოდეთ:/😅

ვამპირის სიმღერა(დასრულებული)Where stories live. Discover now