part5

57 7 0
                                    

JIMIN DAN NAMJOON TURUN UNTUK MKN MALAM BERSAMA SAMA .DARI DAPUR JELAS KEDENGANRAN GELAK KETAWA DARI RAKAN RAKAN NYE ...

NAMJOON:¥hemm.lepas aq tak de nanti mereka still gelak macam ni ke¥ (tanda ni ¥ makne nye ckp dlm hati k )...

jimin;hyung kenapa ni ok ke dh lah jom diorang dh panggil tu ...

namjoon:ok ..kajja

jin :aishh dua org ni apasal lambat tgk muka makne kita dari takdi tahan lapar ...

jk:aishh ape lah hyung ni ...

namjoon:oloh oloh sian kat dia sorry k hyung lambat jom kita mkn neh ...

jk :yeah !!!!!

suga :dh lah aduh nk mkn ke nk buat drama kat sini.

v,:jelous lah tu hhhhah hyung jelous .hdjebejensod

jhope:dh mula dh bahasa alien dia ...

jin:jimin kau okey ke dari takdi kau senyap je biasa kau lah yg suka gelak kan org ...

jimin :aq okey dh jom mkn ...

s
k
i
p

namjoon yg duduk di luar yg ditemani oleh gambar kwn kwn ye yg sudah diaggap adik beradik ..

namjoon:sorry aq terpaksa sembunyi kan penyakit aq ...aq tak mahu korang risau ,aq dh banyak dh mengusahkan korang hiks sorry ye korang hiks sorry ...

jimin:hyung kau okey ke ni? kenapa kau nagis ni sakit ke ?siapa buat kau nagis?meh aq gi tumbuk dia ..

namjoon:ahahah ape lah kau ni jimin cml je tgk kau buat macam tu..aq okey just rindu kan omma and appa aq je (tipu namjoon)

jimin:ouh hihi ...

namjoon:jom lah tido esk sekolah nanti jin hyung.marah bangun lambat..

jimin:ok jom..

s
k
i
p

pagi tu semua dh bagun dan dh siap untuk ke sekolah ..

jin:jom nanti lambat

all expc jin:jom.

sampai di sekolah mereka

jin:nanti kumpul dkt atap bangunan biasa k.

all expc jin:k

diorang pon masuk ke kelas masing masing..

waktu rehat mereka pergi ke tempat yg disuruh oleh jin..

jin:semua dh ad ke ...

j hope:si namjoon je tak de dia ckp nk pi tandas sekejap ..

jin;ouh k.kita tunggu dia mkn sama sama..

v:korang ...

all expc v; nae..

v:korang tak perasan ke yg namjoon sekarang berubah.


KEHILANGAN ( BTS )Where stories live. Discover now