ketika mereka semua berada di belakang bangunan sekolah yg lama ,baru saja mereka hendak panjat pagar mereka dikejut kan dgn satu suara yg menjerit seakan akan menahan sakit .mereka lihat siapa kah yg menjerit itu mereka tekejut kerana melihat namjoon yg menjerit..
namjoon:aaaaaaaaa!!!!!sakit tlg aq aaaaaaaaaaa ...
jin :namjoon kenapa ni ...
jimin:hyung tgk kat kepala namjoon ad darah..
v:kenapa ni siapa yg buat..
jk:hyung tgk ni(jk yg memegang sebatang kayu yg ad darah dihujung batang kayu itu)
j hope :ni mesti ad org buat ni..
suga:palli,kita bwk namjoon ke bilik kesihatan ..
namjoon yg sudah pengsan diusung(?)
oleh kwn kwn yg ke bilik kesihatan.sesampai mereka disana..cg kai:ape dh jadi ni kenapa bedarah ni..
jin:nanti saya cerita cg..
mereka meletak kan namjoon di atas katil yg disediakan.mereka pon tunggu di luar bilik ..selepas 1jam setengah.namjoon dirawat cg kai pon keluar..
suga:cg namjoon tak ape ape kan
jin:sabar suga ,macam mne keadaan dia cg
cg:dia okey je nasib luka dia tak dlm .macam mne boleh jadi macam ni ..
jin pon mencerita kan hal seberna (?)..
cg:kali ni cg maaf kan kamu sebab cuba untuk ponteng ..
namjoon:aq kat mne ni aaaa sakit nye kepala aq..
jk :hyung okey ke ni hiks hyung ..
j hope:kau jgn banyak gerak ye rehat je.
jin:kau kat bilik kesihatan..
cg kai:nah ubat ni mkn lepas tu ni ubat untuk letak kat luka k.nanti kamu boleh cuti 3 hari saya akan maklum kan kepada cg kelas kamu.
namjoon:nae,gomowo ..
cg:kau boleh balik ha korang pergi bwk dia balik..
all expc namjoon:ok..
mereka pulang dlm pejalana pulang namjoon behenti tiba tiba dan teduduk..
jimin;kau okey ke ni kenapa nagis.
jin:weii namjoon jgn macam ni..
j hope:ye lah joon
namjoon;aq ni banyak menyusah kan korang hiks baik aq mati je kan hiks dari hidup susah kan korang hiks takpe korang tinggal je lah aq kat sini..
jk:ape hyung merepek ni ha ..
v:kau tak pernah susah kan kitorang..
jin:betul tu dlm erti sahabat tidak ad perkatan menyusah kan dh jom balik..
namjoon:gomowo chingu ya ..aq sayang korang
all :syg jugak kau..
mereka pon pulang ke rumah jimin membawa namjoon naik ke atas untuk hantar namjoon ke bilik..
namjoon;jimin shii..
jimin:nae ,kau sakit ke meh aq ambil ubat...
namjoon:bukan aq nk ckp sikit meh duduk tepi aq jap..
jimin :k
namjoon:aq nk ckp bila aq dh tak de nanti tlg tgk kan diorang k maaf sebab aq banyak menyusah kan korang aq bukan kwn yg baik..aq nk kau ganti tempat aq dan jaga diorang..
jimin;ape kau ckp ni boleh tak jgn merepek kau nk pi mne tinggal kan kitorang dh tak syg kan kitorang ke.hiks(jimin yg hendak menagis tapi ditahan nye)
namjoon:aq bukan tak syg kan korang tapi..
jimin;dh lah hyung mukin hyung penat rehat lah ye jim turun dulu ye..
jimin pon belalu pergi
namjoon;aq terpaksa tinggal.kan korang miane...
sambung guys
sorry lah ye kalau merapu sikit.komen lah ye and vote 😃😪
YOU ARE READING
KEHILANGAN ( BTS )
Teen Fictionmengisahkan 7 org sahabat yg telah lama dibina tiba tiba hanya kerana seorang lelaki yg ingin membalas dendam terhadap salah seorang dari 7 sahabat itu.... kalau nk tahu sila lah baca sorry kalau tak best ye 😊