sampai ke mereka dirumah mereka semua duduk diruang tamu kecuali si namjoon sebab jin suruh dia rehat je..
jhope:ad ape kau suruh kitorang berkumpul ni..
jin:tak de ape ape just aq nk tanye jihoon mcm mne dia boleh jumpe namjoon
suga:lah tu je ..tapi kenapa kitorang terlibat..
jin:aq malas lah nanti sorang tanye mcm ..lepas tu sorang tanye baik semua dengar sendiri
jk:betul jugak tu hahhaa
v:ouh k so terus kan lah ..
jin:ok jihoon cuba kau cerita ape yg berlaku sampai nanjoon pengsan..
jihoon oky cerita dia mcm ni aq malam tu aq bosan so aq pergi lah taman sedang aq jln jln aq ternampak lh namjoon duduk termenung seorang diri aq pon tegor lah dia kami pon borak borak lepas tu dia nk balik .masa dia nk bangun aq dh nampak yg dia nk pengsan aq tanye lah ok k tidak dia pon jawab tapi tak sempat habis kan ayt dia sebab dia pengsan .aq pon bawak lah dia ke hospital..(dgn panjang lebar nye jihoon terangkan)..
jk:ouh bergitu
jin:habis tu kenapa telefon namjoon ad dgn kau.
jihoon:ouh pasal tu macam ni masa namjoon nk bangun tu dia pegang telefon dia.kan dia pengsan telefon dia jatuh so aq ambik letak dlm pocek seluar aq ...
jhope:ouh gitu ok
suga:nasib kau ad kalau tak ape lh nk jadi..
jimin:so lepas ni kalau dia nk keluar kita kene ikut buat masa ni
jin:betul tu..
v:aq nk keluar jp nk jumpe kwn
jk:aish dia ni nk kemana lah.
v;kau biskut diam
jk;dasar alien...
v pon keluar rumah ..v bukan nk pergi mne pon di nk pergi jumpe dk ye lah kan dk nk ckp sesuatu lepas balik sekolah and v tak gi sekolah so dk nk gi jumpe dk depat satu tempat.
di kilang lama..
v:aish mne dia ni dia gak nk suruh jumpe kat sini..
dk:ouh v sorry lambat sebab ad kelas takdi ..
v:hurm okey kau nk ckp ape ni
dk:k kan aq pernah pesan yg jgn rapat sangat dgn namjoon kan.
v:ye, tapi kenapa
dk:kau tahu tak namjoon tu pernah tido dgn seorang perempuan tahu tak.
v:habis tu .bukan tu je kau nk suruh kitorang benci dia
dk:bukan tu kau tahu tak yg perempuan tu adik sepupu aq....
v:so kau nk balas dendam lah ni
dk:tak aq cuma pesan but bukan itu je ad lagi tapi...memandang kan kau percaya kan dia well aq cau dulu..
v:weii lek arh aq just keliru nk percaya yg mne kwn yg dh lama aq kwn or yg baru kenal
dk:ikut kau lah tapi aq kalau kau percaya kan aq ..kau jumpe aq kat sini pukul 4.30 mlm ok aq ad lagi info pasal dia tapi kalau kau dh tak caye aq tak payah mari k aq cau..
dk pon berlalu di situ meninggal kan v keseorangan..
v:asihh aq tak tahu lah nk percayakan sape namjoon or dia aishh pening arh ..
v pon berlalu meninggal kan kilang lama itu dan v menuju ke tasik..
v:aq syg namjoon tapi aq ragu ragu dgn dia ni..
tiba tiba muncul seorang lelaki..
YOU ARE READING
KEHILANGAN ( BTS )
Teen Fictionmengisahkan 7 org sahabat yg telah lama dibina tiba tiba hanya kerana seorang lelaki yg ingin membalas dendam terhadap salah seorang dari 7 sahabat itu.... kalau nk tahu sila lah baca sorry kalau tak best ye 😊