Hala hastanedeydik. Annemin işi çıktïgı için o eve gitmişti. Çok kötü bir rüya görmüstüm. Hastanede berkayin bana attigi mesaji hemen burağa göstermek zorundaydım.
Duru:Burak aşkım bana dün bir mesaj geldi eski sevgilimden galiba bunları bana o yapmış.
Burak telefonunu elimden alip hemen mesaji okudu. Ayy nasil da endiselenirmis sevgilisi için. Yerim ya la seni ben.
Burak:hemen onu aricam
Dıııııt dıııııt
+alo buyrun ben Berkay
-ulan Piç kurusu sen duruya nasil zarar verirsin?
+görmedin mi nasil zarar verdiğimi.
-merak etme sorucam sana bunların hesabını
+gel gel adamların seni de hastanelik etsinler ama sen yoğun bakımı bölümünde değil ,morgta olursun.
-senin adamların varsa benim adamlarımda var. Ama ben senin gibi korkak olmadıgım için seni ben geberticem.
+orasını görücez.
Dedi ve telefonu kapatti.
Duru:ne olacak şimdi
Burak:birdi iki oldu cansuyla mi uğrasacaz yoksa berkayla mi?
Duru: Bekay benim peşini hayatta birakmaz.
Burak:cansu da benim peşini bırakmaz
Duru:buralardan kaçıp gidelim mi?
Burak:en doğrusu bu
Cansu:yarın taburcu olucam. Bunlardan kaçmamız lazım yarına araba falan ayarla ev falan bul.
Burak:benim dağ başında bir arkadaşım var onun yanına gideriz.
Duru:sen bilirsin.
*************
Durunun ağızından
Ertesi gün taburcu oldum. Hala kemiklerin açıyordu ama yapacak birşey yok. Bir an önce gitmek istiyordum şu zıkkım olası hastaneden. Hemen hızlıca toparlandık. Annemde gelmişti.
Duru:anne Burak ve ben tatile gitmek istiyoruz tabii izin verirsen.
Annem burağa dönüp "kızıma iyi bakar misin ?" bakışı attı nasıl bir bakışsa Burak ta kafasını sallayarak anneme "tabikide bakarım " bakışı attı.
Nil:nere gitceksiniz?
Burak:samsuna
Nil:heee tamam. Kendinize dikkat edin haa
Burak:kızına kendi kızım gibi bakcam emin olun
Duru:ama
Sözümü keserek
Burak:sus itiraz istemiyorum.
Duru:off
Annem ve Burak bana gülüyorlardı ben ise onlara sinirli sinirli bakıyordum.
Birkaç saat sonra hazır olduk. Burağın arabasınin yanina geldik.
Annemle vedalaşık. Daha sonra yola çıktık. altı yedi saat sonra samsuna varırdık. Ben bu saati uyuyarak geçirmek istiyordum ve çok uykum vardı uyudum. Uyandığımda samsundaydik.
Burak: Ooooo Sarışınım uyandım bakıyorumda güzellik uykusuna mi yatmiştın?
Duru: Bir gün sonsuza dek uyursam görürsün
Burak: Hiç sanmıyorum sen uyursan ben de uyurum seninle
Ya bu Burak romantik olmayı hiç beceremiyor. Beceriksiz da ne beklersin?
Samsuna geldiğimizde burağin arkadaşınin evine geldik.
Kapıyı çaldık çaldik kimse açmadi ve dayanamadik içeri girdik.
Ohaaa ! ! ! :O bir de ne görelim. ! ! ! !
ŞİMDİ OKUDUĞUN
KOMŞUNUN OĞLU
Novela Juvenilaşk güzeldir her iki tarafta sevmeyi bilince aşk kötüdür her iki tarafta aldatabilince...