İLK OPUCUK

7.3K 255 12
                                    

Sabah kalktigimda saat 07:15 falandi. Offf ya gene geç kalacagim valla biktim aq. Hemen hizlica hazirlandim ve evden  ciktim Burak i beklemeye basladim.

Bekledim bekledim gelmedi. Evine gitmeye karar verdim ve evine gittim.

Kapiyi annesi acti ve bana sevecen bir taburla:

''Aaa duru hoşgeldin kizim. Ne oldu bir sorun mu var?"

"Merhaba me-mehtap teyze eeee şey Burak nerede?" evet doğru gördünüz kekeledim!

"Hala uyuyo o. Bir turlu uyandiramadim. İstersen sen gel uyandir"

"Zevkle" sinsi sinsi gulumsedim ve içeri girdim. Buragin odasina doğru yoneldim. Odasina birden okuz gibi girdim. O kadar masum uyuyordu ki kiyamazdim. Nah kiyamam . bal gibi de kiyarim. Yanina yavaşca yaklastim. Ve buragi durtmeye basladim.

"Burak hadi kalk"

"Ooo pranses senin burada ne isin var?"

"Okula geç kaldik Burak .simdi ne isim var boşver"

"Tamam ben aldim cevabimi pranses " dedi ve beni yanagimdan öptü ben dondum kaldim.

Hizlica hazirlandi ve koşarak okula gittik. Okula çok geç kalmistik galiba hemen derse girdik .

*************

Okuldan cikar cikmaz hemen eve geldim ve yatagima yattim.

Annenin sesi ile irkilerek kalktim

"Kiziiiiim! camis gibi yayilmissin gene kalk kalk hadi bakkala git ekmek al"

"Offf anne az dinlenseydim barii"

Annem beni hic takmadi ve buda demek oluyordu ki mecbur gitcem.

Kalktim bakkala gittim. Bakkala girince ben gene sok oldum.

Burak oradaydi ve yasli amca yoktu.

"Burak !"

"Duru se-sey ben aciklayabilirim " ona kocaman bir gülümseme attim.

"Neyi acikliycan?"

"Be-ben burada calismiyorum sadece babama yardim etmek amaciyla burada calisiyorum"

"Hahaha salak misin sen ne var bunda bence çok güzel bir şey alninin teriyle calismak." beraber gülmeye basladik ve ben gene sok bir ifadeyle buraga baktim

"Gene noldu duru?"

"O tatli amca hani burada calisan adam senin baban mı?"

"Evet "

"Zaten öyle iyi bir insanin boyle tatli bir oğlu olur" dedim ve içeri buragin babası girdi.

"Oooo çocuklar muhabbet koyu."

"Baba bu duru hem Komşum hem de sira  arkadasim oluyor."

"Ben taniyorum onu"dedi ve bana göz kirpti. Biraz daha muhabbet ettikten sonra ekmekleri aldim ve eve gittim. Tabii ki de beni eve Burak birakacakti.

"Duru ben sana birşey soracaktim."

"Buyur "

"Senin su an sevdigin biri var mi ?" dedi. Hiç sok olmadim çünkü bekliyordum. Gulumsedim.

"Gözlerini kapat " dedim hic itiraz etmeden gözlerini kapatti cantamdan aynami cikarip tam yüzüne karsi  tuttum.

"Evet kahraman sana simdi o sevdiğim çocugun fotoğrafini gostericem tamam mi? Gözlerini acabilirsin." dedim ve gözlerini acinca aynaya bakinca bir müddet dondu kaldi ve bana dondu

"duru"

"Efendim"

"Benimle omur boyu beraber olur musun?"

"Evet "

"Ama hiç biramak yok söz mu?"

"Söz kahramanim"

"Gel buraya pransesim gel" dedi ve bana simsiki sarildi ve eve gittim.

" Duru nerede kaldin sen?"

"Hayati amca ile biraz muhabbet ettiktte anne."

"Kizim o hayati amca buragin babası biliyor musun?"

"Evet " dedim ve yemeğe basladik.




KOMŞUNUN OĞLUHikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin