Okul Hayatı

14 2 1
                                    

SENE 2024
Derenle yakın iki kardeş Egeyle ise en iyi arkadaştık üniversitenin son aylarını yaşıyorduk mezun olacaktık  hepimiz en  biyologlardan birer tanesiydik. Laboratuvarlara giderdik yaralılara DNA testi falan yapardık güzel bir mesleğim vardı. Cumartesi sabahıydı sabah 7 gibi lovobaya kalkmiştim derenin kapısını kıyadalıydi elinde bı fotoğraf ağlayıp duruyordu ona baktigimdan habersizdi kapıyı çalarak içeri girmemle fotoğrafı defterinin arasına saklamıştı birşey bilmiyor gibi girdim odasına gözyaşlarını silip neler olduğunu sordum yok bişey diyip gitti yanımdan. Merak edip açtım defteri arasında babannemin annemin ve dedemin fotoğrafı vardı  benim ailemin derenin defterinin arasında ne işi vardı. Aklım almıyordu şüphelebmiyir da degildim aradan 1 ay gibi süre geçti artık dereni yakın takibe almıştım gerçek ailesinin kim olduğunu bulmuş ve her gün annemin ismini soyleyek "beni neden bıraktın " diyerek ağlıyordu
Yine bir sabah saatlerinde okula gitmek için hazırlandık Derenin ise 2 saat saç yapmasını bekledim o banyodan çıkınca ben girdim derenin tarağindan bı kaç tel kıl aldım ve sakladım. Evden çıktığımızda Ege apartmanın önünde bizi bekliyormuş beraber okula giderken Ege'ye durumu anlattım ve ondan habersiz DNA testi yapalım dedi bı yandan mutlu bı yandan da mutsuzdum hadi DNA testi negatif çıkarsa . Okula geldiğimiz de ise deren arkadaşlarının yanına gidip koyu sohbete daldı biz ise laboratuvara koşup DNA için gerekli malzemeleri hazırladık derenin saç teli ile benimkini incelerken dokuları aynı çıktı umudumu yitirmedim daha fazla incelemeye başladım ve derenin kimlik bilgilerini bulduğumda ise derenin benim öz kardeşim olduğunu öğrendiğimde ise konuştum yine kendi kendime iyiki bu bölümü okumuşum. Kardeşim kaç senedir burnumun dibindeymiş kardeşim olduğunu nasıl farkedemedim aa benim salak kafam diyerek mutluluk gözyaşları dokuyordum.
Derene bu mutlu haberi doğum gününde söyleyecektim daha 5 ay vardı ama olsun bekleyebilirdi . O günden sonra Derene daha çok bağlandım sarıldım öptüm yanında yattım ne biliyim arkadaş gibi değildik biz kardeşdik fakat o bilmiyordu. Aradan 3 ay geçti 2 hafta sonra mezuniyetimiz vardı. Egeyle çok yakınlaşmıştık ben ona aşıktım ama o bana arkadaş gözüyle bakıyormuş öyle diyordu . Derenle aynı elbiseleri farklı renklerde giyecektik hangi renk giyeceğime karar verememiştim beyaz giymeyi çok istiyordum yazı tura atmiştik ben yazı Deren ise turaydi parayı havaya attı ve para döndü döndü yazı gelmesi  gerekirken tura geldi  ben kırmız o ise beyaz giyecekti gün geldi çattı kendimize partner bulmamız gerekiyordu. Deren kendine çoktan bulmuş benimle dalga geçiyordu kendi arasında baya gülmüştük. Bir cesaretle Ege'ye partnerim olur musun diye bı teklifte bulundum neden ne amaçla yaptım bilmiyorum. Düşünmesi için biraz zaman verdim ve cevabı " senin gibi güzel bayanin partneri olunmaz mı tabiki olurum dedi " o an zaten mutluluktan ölmüştüm bile çok güzel olacaktı herşey . Mezuniyet günü gelmişti akşam saat 7 de sahilde olacaktı sabah 7 de kalkmiştik hazırlanmak için her gün fırına ekmek almayan giden Deren bı sefer beni göndermişti bakalım ne kurnazlık peşindeydi. Fırından sıcak ekmekleri alıp eve geldiğimde Deren kahvaltıyı hazırlamış hadi seren ağaç oldum burada kaplumbağa gibisin diyerek gülmeye başladı. Güne gülerken başlamak ne kadar güzeldi. 1 saat kahvaltının ardından hazırlanmaya başladık derenle kıyafetlerimizi ve ayakkabılarımizi almaya gittik hiç bir aksilik yoktu akşam olana kadar . Ardından çanta ve takı almıştık eve geldiğimizde ise bı kahve yapıp soluklanmiştik acaba Ege ne yapıyordu o da benim gibi heycanlı mıydı ? Diyerek hem kahvemi yudumluyor hem de onu düşünüyordum. Kahvemi bitti ve Deren çoktan düştan çıkmış benim girmemi bekliyordu kardeşim bugün cok mutluydu onu böyle gördükçe ben daha çok mutlu oluyordum ona sımsıkı sarilmıştım ve koşarak duşa girdim ben çıkana kadar Deren tüm eşyaları hazırlamış kahvesini almış bana bağırıyordu hemen çıktım ve arka caddedeki kuaföre gittik manikür pedikür maske saç makyaj derken saat 6 olmuştu Deren beyazlar içinde o kadar güzel olmuştu ki yeni saç rengi de ona çok yakışmıştı siyaha boyanmıştı . Hazır olduğumuza göre partimizi bekleye bilirdik. Saat 6 buçuk oldu Ege hala gelmedi. Arda çoktan götürmüştü Dereni. Biraz daha bekledim zil çaldı karşımda o kadar yakışıklı birisi duruyordu ki hayranlıkla baka kalmışım. Hadi seren geç kaldık diyip acele ettiyordu insan bı çok güzel olmuşsun falan der öküz işte. Apartmandan indiğimde ise karşımda son model araba yanımda yakışıklı partner daha ne isterim ki başka. Elimi tuttu ve bugün bı başka güzelsin prenses diyerek kapımı açtı bende sizde bugün daha bı yakışıklısiniz prensim dememle tebessüm etmesi bir oldu başkalarını böyle gormek mutlu ediyordu beni sahile geldiğimizde ise herkez toplanmış sanki bizim gelmenizi bekliyor gibi bı garip davranıyorlardı. Egenin koluna gitmiştim mezuniyet çoktan başlamıştı kapıdan girerken herkes bize bakıyor bı anda romantik bı şarkı çalmaya başladı herkes bize bakıyordu nazar değdirceklerdi. Derenin yanına gitmiştik daha sohbet bile edemeden kendimi pistin ortasında buldum hayalimdeki erkekle dans ediyordum kimse umrumda değildi onun deniz mavisi gözlerinde kaybolmak bambaşka birşeydi ve kulağıma eğilerek seni seviyorum dedi rüyadayim biliyorum bu gerçek olmaz diye kendimi avuturken ağzımdan bir anda bende seni seviyorum demişim  hatırlamıyorum bile o anda herşey benim olmuştu hayat bana bı kere gülmüştü . Mezuniyetin en mutlu kızı bendim. Dans ettik eğlendik falan derken saat baya geç olmuştu yağmur başlamıştı eve arabayla gitmeyecektik Egeyle yolun ortasında yağmurda 1 saat falan yürüdük çok mutluduk hala da yürümeye devam ediyorduk derken yağmuru yüzümde sadece bı kere hissetmiştim hayat durmuştu o an insanlar, kuşlar ,yağmur. Mükemmel bir gündü bir insan daha ne isteyebilirdiki hayattan. Gün sona ermek üzereydi Egeyle beraber evime kadar yürümüştük. Kapının önünde sarıldık ve ikimizde mutluluk gözyaşları dökmeye başladık. Eve girdim Deren uyuyordu bense mutluluktan havalara uçuyordum. Hayalimdeki kişi ile sevgili olmuştum ve buna inanamıyordum saatler geçmişti güneş tatlı tatlı doğarken uyuya kalmışım.Uyandığımda çoktan Deren kahvaltıyı hazırlamıştı bile kahvaltıyı yaptık.

İki Kardeş Tek Hayat Hikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin