Chanbaek [mine]

741 29 8
                                    

Чанёолын талаас

"Чи минийх. Сүнс чинь, бие чинь, сэтгэл чинь,бүхлээрээ минийх. Чи надад харьяалагдана. Үүнийгээ яс махандаа тултал ойлгож ав. Завхай амьтан минь."

"Г.гэхдээ би түүнийг т.тийм юм хийх гэж байна гэж мэдээгүй ш дээ. Гуйя зөөлөн."

"Өввв Baby тэгээд чи өөрийгөө түүнтэй сээтэгнээгүй гэж хэлэх гээд байна уу? Чамайг түүний өмнө яаж гиншиж байсныг чинь мэдээгүй гэж бодоо юу? Муу садар. Тэр үеийнх шигээ гинш хонгор минь. "

"Г.гэхдээ гуйя энэ намайг алах нь... Daddy гуйя зөөлхөн." Гэсээр түүний дотор дахин нэг тоглоом хийлээ. Одоо 3 том тоглоом түүний дотор хөдлөх аж.

Бэкхёний амьсгал тасалдан нулимс нь гоожино. Томоос том ангайн харагдах түүний энэ нүх Чанёолын сэрлийг бүр ч өдөөв бололтой хүнд амьсгаадан баруун гараараа өөрийнхөө хөвчирч чангарсан эрхтнээ оролдон нөгөө гараараа тоглоомуудын Бэкхёний нүх рүү хайр найргүй шаах ажээ.


"Аахх Daddy гуйя , битгий миний бөгс задарлаа..ммм аххх"

Өөрт нь мэдрэгдэж буй өвдөлтөндөө яргалсаар арай гэж хэдэн үг амнаасаа унагаж өршөөл эрсэн ч түүний энэ сул хоолой Чанёолын аахилан таашаал эдлэх дуунд үл сонстоно.

Чанёол "аххх би тавихнээ " гээд тун удалгүй түүний цагаан шингэн ёслолын буудлага мэт хаа сайгүй цацарч зарим хэсэг нь Бэкхёны бүх хэсэгт гялтганан буулаа.

Шөнийг гэрэлтүүлэх өчүүхэн сарны гялбаан дор эксогийн дормд зөвхөн тэр хоёр байх аж. Тиймээс энэ ховор мөчийг ашиглан Чанёол бяцхан babygirl даа гэнэтийн бэлэг барьж тохирох шийтгэлийг нь өгхөөр шийджээ.

Гэвч хараал идсэн Бэкхёны цагаан арьс , тарчлаанд бий болсон тунгалаг 2 нүдэнд нь гялтганах нулимс , хавийн биеэр нь тарж биенд нь наалдсан өөрийнх нь шингэн түүнд албаар өмсгөсөн body harness ,ягаан туулайны чихтэй үсний даруулга нь хангалттай түүнийг бодит байдалд нь буцаан авчирав.

"Ахх daddy намайг уучлаач энэ намайг алах нь " ээрч муурсаар Бэкхён энэ үгийг амнаасаа арай хийж унаган гүнзгий амьсгаа авж доороо хавчигнах ажээ.

Түүний харц өмнөхөөсөө арай зөөлөрсөн байх бөгөөд 2 гар дээрээ бэкхёнийг өргөн илүү том ортой өөрийнхөө өрөө рүү авч оров.

"Чи надтай тогломоор байна уу?"гүн бүдүүн хоолойгоор чихэнд нь тулган халуун амьсгаагаараа төөнөн шивнэнэ.

You've reached the end of published parts.

⏰ Last updated: Jan 04, 2020 ⏰

Add this story to your Library to get notified about new parts!

EXO & BTS smut collectionsWhere stories live. Discover now