Xiusoo: I WANT U

1.3K 39 2
                                    

Эксогийн дормд Минсок Кёнсүү хоёр л байлаа.
Жундэ, Жунин хоёр тэднийг орхиод зугаацахаар харсан бол Чанбэк болзоондоо Жунмён Сэүн хоёр дэлгүүр хэсэхээр гарчээ. Хэдий нь ээ шөнө дунд өнгөрсөн байх боловч тэд ирсэнгүй. Гадуур хонох бололтой.

Кёнсүү Жуниний шийтгэлээс болж тайван сууж ч үл чадна.
Хамах хөлс нь цувж салгалах тэрээр энэхэн мөчид Жунинг харааж байлаа.
Түүний дотор хөдлөх тоглоом мөн Жуниний өөртөө хүрж болохгүй зэрэг дүрмээс болж тэр одоо таашаал мэдрэх гэсэн өвдөлтөндөө яраглах ажээ.

Мөн өөр нэг өрөөнд Минсок ч тийм байдалтай байлаа. Дэлгэцэн дээр шаалцах дүрсүүд болон толгойд нь ойрын хэд хоног зогсолтгүй эргэлдэж буй дүүгийнх нь төрхөөс болоод...

Тэрээр нэгэн удаа ус уухаар явж байхдаа Кёнсүүгийн өрөөгийн хажуугаар нь гарч болохгүй зүйлийг сонсчихсон юм. Үүнэнс хойш тэр хэчнээн мартахыг хүсэв ч тэр шөнийн Кёнсүүгийн сэрэл хөдөлгөм дуу, уян налархай хөдлөх бие, цагаахан арьс, Жуниний шингэнээр дүүрсэн дур булаам нүх нь санаанаас нь гарахгүй байгаа ажээ.

Flashback

Минсокын ам цангасан сэрлээ. Тэрээр өөрөөнөөсөө гаран харанхуй хонгилоор гал тогоо руу алхаж байтал Кёнсүүгийн өрөөнөөс гарах хачирхалтай дуу түүнийг зогсоход хүргэв. Инээгээд байгаа ч юм шиг эсвэл уйлах?
Минсок аажуу гэтэн хаалганы бяцхан завсраар харлаа. Би яагаад ингэж нуугдан барин хараад байгаа талаар хэлэх ч юм алга.
Гэхдээ би тэндээс төсөөлөө ч үгүй юм аа харсан юм.

Шалан дээр жаргал эдлэх түүний хоёр дүү. Жунин болоод Кёнсүү.

Жунин Кёнсүүг дөрвөн хөллүүлээд араас нь хурдтай бүлж байв. Арьсны цохилцох дуу амаа дарсан ч сонсогдох Кёнсүүгийн гиншилттэй холилдон өөр нэгэн аялгуу, аяс шиг санагдав. Кёнсүү амаа даран хана түшиж Жуниний цохилтонд сэгсрэгдэх ажээ.

Кёнсүү:"Аххх Жунинаа сайхан байна. Миний нүхийг өшөө илүү дүүргээч. Мхххх"

Жунин:"Чшш baby  ах нар сонсох нь."

Хаалганы яг эсрэг талд.болж буй энэ янаглалт Минсокд хэтэрхий тод харагдах ажээ.

Жуниний том эрхтэн Кёнсүүгийн жижигхэн нүхэнд хэрхэн орж гарч буй нь, түүнийхийг хавчиж буй хананууд нь, амаа даран гинших Кёнсүү, түүний нурууг долоон үнсэх Жунин, хөхнийх нь товчийг имрэх Жунины хуруунууд гээд л бүгд ил тодоор түүнд харагдана.

EXO & BTS smut collectionsWhere stories live. Discover now