Өдөржин зураг авалт, фэн уулзалт гэсээр бүгд бүр ядарч гүйцсэн байлаа. Гал тогооад ядрангуй хоол хийх Кёнсүү, буйдан дээр бие биенийгээ тэврэн унтах Чанёол Бэкхён аль хэдийнэа өрөөндөө орсон Шиүчэн ширээн дэрлэн унтах Кай. Тэд бүгд ихэд ядарсан байлаа.
Энэ үед Сухо ахлагчийн үүргээ гүйцэтгэж чанбэкийг босгон оронд оруулж кёнсүүд хоол хэрэггүй гэж кайг цуг өргөлцөн өрөөнд нь оруулж өөрөө сая л нэг амс хийнэ.
Сухо:"Ааххх ядарч байна шүү. "
Гал тогоог цэвэрлэхээр орохдоо ширээн дээр савтай ус түүний анхаарлыг татлаа.
Сухо юм бодолгүй авч нэг амьсгаагаар ууж орхив.
Энгийн ус шиг амт үнэртэй энэ савтай шингэнийг ядарсан сухо байтугай усны технологич ч виагра байсныг нь мэдэхэд хэцүү билээ.
Удалгүй өрөө рүүгээ явж байсан Жүнмёний бие нэг л хачин болов.
Хамаг хөлс нь бурзайж, аахилан дотроосоо халуу шатна.
Жүнмён:" Яг ямар новш нь вэ?"
Удалгүй түүний хөлс гуя руу урсаж тэр дуу тэсэлгүй дуу алдахдаа юу байсныг нь гадарлах шиг болов.
ВИАГРА
Сэрэл өдөөгч энэ шингэнг дарахыг оролдсон боловч нэмэр байсангүй. Хүйтэн шүршүүр ч түүнд тус болоогүй ажээ.
Нүдээ нээсэн ч хаасан ч нэг хүн харагдаж дуу нь сонстох шиг болоход найз нь улам хатуурах нь гачлантай.
Тэрээр тэсгэл алдан чичирхийлж ядсан гараараа утсаа чивэчтэйгээ холбон нэг хүн рүү дүрст зурвас илгээлээ.
Камераа асаамагцаа тэрээр нарийнхан хоолойгоор гиншин эрхтнээ шувтарч шүлсээ залгилна. Массажлан илбэх илдээ тэр камерт тодоос тод бичигдэхээр харуулсан байх агаад аахилаан уухилаандаа
".....daddy..... Ишинаа.. аххх
Т.та на.надад х.хэрэгтэй байна ангххх" гэх зэрэг үг хавчуулах ажээ.Хамгийн сэрэл хөдөлгөм зүйл нь энэ бүхнийг хийж байхдаа харцаа камераас нэг ч салгаагүй нь байлаа.
Тэр гараа цээжээрээ тэнүүчлүүлэн бүх хэсэгтээ зөөлөн хүрч , илбэн таалахдаа үргэлж тэр нэгний нэрийг дуудах ажээ.
Эцэст нь тэр өөрийгөө хангасаар тавихдаа бичлэгээ хэн нэгэн рүү илгээлээ.
Babyboy sent a video
Babyboy: Би чамайг хүсэж байна. 🍆💦💦
Babyboy: Daddy утсаа аваад намайг хангаач. Би үнэхээр их нойтогночихоод байна.
YOU ARE READING
EXO & BTS smut collections
FanfictionSmut д дурлагчдад зориулав. ONLY BOY X BOҮ [ Yaoi smut д дургүй бол алгасна уу.]