top:Jungkook
top:Jimin
bottom:Taehyung•°•°°•°•°•°•°•°•
Чувствах се изтощен. Единственото нещо, което исках в този момент беше да си взема един студен душ и след това да поспя малко. И така и мислех да направя.
Съблякох мръсните дрехи от себе си хвърляйки ги на пода и влязох в банята. Влязох под душа и пуснах студената вода, оставяйки я да намокри всеки инч от тялото ми.
Предполагам, че не ви е интересно как си вземах душ затова мисля да пропусна подробностите тук.
След около петнадесет минути вече бях готов увих една хавлия около кръста си и излязох от банята.
Обух си боксерки и една три пъти по-голяма от размера ми тениска и се легнах в леглото. Отпуснах се и тъкмо да заспя получих съобщение.
Jungkook:
Техьонг, моля те, ела до хола.Игнорирах го и оставих телефона до себе си на широката спалня.
Jungkook:
СПЕШНО Е!Издишах силно и се изправих от леглото.
Облякох си някакъв анцуг, грабнах телефона си и тичешком слязох на долния етаж, влизайки в хола.
Гледката обаче не ми хареса. Разхвърляни опаковки от чипс, празни кенчета и бутилки от безалкохолни напитки навсякъде. Очите ми се разшириха и погледнах ядосано към двамата нехранимайковци на дивана.
-Какво е станало тук?- възкликнах.
-Ами ние просто гледахме филм.- рече с невинни очички по-малкия.
-И какво е спешното в случая Чонгкук?- извиках изтерично.
-Ами не виждаш ли каква кочина е?- отново отговори с невинен поглед.
-И аз какво мога да направя в случая?
-Хьонг, не забравяй, че днес е твой ред да чистиш.- кръстоса ръцете пред гърди и ме погледна изпитателно Джимин- по-големият от двамата.
Избелих очи в знак на раздразнение и без да казвам нищо повече отидох до банята, за да взема нужните препарати и торбички за боклук.
Върнах се в хола и започнах да събирам боклуците.
Издразних се, че те просто седяха и си гледаха телевизия, а аз трябваше да чистя бъркотията след тях.-Няма ли да ми помогнете.
-Но, хьонг ние сега гледаме любимият ни сериал.- измрънка Чонгкук.
YOU ARE READING
𝚜𝚖𝚞𝚝𝚜 𝚠𝚒𝚝𝚑 𝙺𝚒𝚖 𝚃𝚊𝚎𝚑𝚢𝚞𝚗𝚐
FanfictionContent: 18+ 𝚜𝚖𝚞𝚝 𝚍𝚊𝚍𝚍𝚢 𝚔𝚒𝚗𝚔 𝚐𝚊𝚢 𝚜𝚑𝚒𝚝𝚜 𝚋𝚘𝚢𝚇𝚋𝚘𝚢 𝚋𝚘𝚢𝚇𝚛𝚎𝚊𝚍𝚎𝚛