my innocent baby [vkook]

3.4K 57 16
                                    

top:Jungkook
bottom:Taehyung

•°•°•°•°•°•°•°•°•°°••°°••°

Ким Техьонг,
сладко, прекрасно,осемнадесет годишно момче, с мека руса коса, големи невинни очички, пухкави меки бузи, плътни устни и малко, крехко тяло. Това момче беше просто нереално. Сладките му, добре обмислени действия бяха достатъчно да накарат сърцето ти да забие тъй лудо.

Начина, по който думите излизаха така плавно от устата му, пропити с любов и откровеност. Начина, по който устата му образува правоъгълник, когато се засмее и кучешките очички, когато иска нещо, той просто очароваше всички около себе си с огромното си сърце.

Той буквално беше жив ангел.

Но......

Кой знае какво всъщност се криеше зад тези невинни очички. Отвън той изглеждаше наистина чист, но от вътре можехме да го сравним с истинския дявол.

Мислите му винаги бяха пълни с неща за възрастни, винаги си представяше тялото на съвлюбения си пред себе си без нито една дреха по него, а късно вечерта винаги гледаше порно.

Освен това, най-важното беше, че бе хвърлил око на по-големия си доведен брат.

Чон Чонгкук, двадесет годишен младеж, чийто баща се сгодил за майката на Техьонг преди седем години.

От този ден Техьонг има не толкова невинни фантазии с брат си.

Разбира се, че ще има , та кой не би? Чонгкук бе пълен сладур. Къдрава дълга коса, големи красиви очи, остра челюст, стегнато и добре оформено тяло.

Боже, колко му беше трудно на Техьонг да се контролира пред брат си.

Винаги си е мислел какво ще е да опита вкуса на топлата сперма на Чонгук, какво ще е чувството дългите пръсти на тъмнокосия да са вътре в него и да удрят простата му или чувството, когато пениса на Чонгкук се забива яростно и надълбоко в Техьонг, разкъсвайки го от вътре.

Господи, колко силно Техьонг желаеше да изпита всичко това, но всъщност мечтите му бяха твърде невъзможни, за да се осъществят.

Той никога нямаше да покаже истинската си същност пред никого.

Добрите новини са, че не само Техьонг бе заобиколен от мисли за брат си. Чонгкук също имаше разнообразие от перверзни мисли от както се срещна с Техьонг. Разбира се, той обичаше начина, по който Техьонг огласяваше цялата стая със звънкия си смях или това, как понякога заспиваше до него на дивана, а когато се събуждаха го бе прегърнал като коала. Това беше твърде много за Чонгкук.

𝚜𝚖𝚞𝚝𝚜 𝚠𝚒𝚝𝚑 𝙺𝚒𝚖 𝚃𝚊𝚎𝚑𝚢𝚞𝚗𝚐Where stories live. Discover now