top:Jungkook
bottom:Taehyung•°•°•°•°•°•°°•°••°•°•°•°••°°•
Преди няколко месеца мама започна да се среща с мъж на име Чонгкук...Чон Чонгкук. Бил нейн колега и естествено е богат. Каза ми, че го обича, но аз много добре знам, че след няколко месеца ще стане така както стана с всичките и бивши. Ще му вземе всичките пари след като се омъжат и ще го зареже.
Отвратен съм от собствената си майка. Как може да приема толко лесно факта, че тате почина преди години. Аз например никога не бих приел някой друг за свой баща, тя как може да приеме друг за свой съпруг.
И все пак нека да видим колко далеч ще стигне този път, въпросният ми баща живее вкъщи от вече един месец.
Но най-големият проблем започна, когато веднъж се възбудих само докато го гледах.
Да, имам кръш към доведения си баща. Звучи отвратително, но не мога да направя нищо. Мразя, когато го ревнувам щом го видя с майка си, мразя когато се изчервявам щом съм покрай него, дори и той да няма същите намерение към мен. Мразя, как той ми говори, как ме гледа и как мама го целува по устните. Мразя се, защото го харесвам.
Харесвам го много мамка му...обичам го....защо не мога да го прегърна....зaщо не мога да го целуна....прекалено трудно е да се сдържам.
•°•°•°•°•°•°•°•°•
Бях в стаята си, лежах по корем и гледах live чата на Dababy.-Агх...толкова ми е скучнооо.- казах малко след като лайфа приключи и вече окончателно нямах какво да правя. Седнах на дупето си и хвърлих телефона си настрани.
Изведнъж някой влезе в стаята и не беше друг, а самият Чонгкук. Погледнах го, а той влезе в стаята и затвори вратата след себе си. Преглътнах.
-К-какво правиш тук?- и ето го пак глупавото заекване. Заеквах винаги, когато говорех с него, а ако не заеквах се зачервявах.
Neutral's POV
-Може ли едно зарядно, защото не мога да намеря моето, а телефона ми умря за батерия.- каза Чонгкук и показа телефона си.
-Д-да, разбира се. Почакай малко.- Техьонг се доближи до нощното си шкафче, за да го потърси. Тъй като нощното му шкафче беше точно до леглото той нямаше нужда да става. Не можеше да го намери в първото чекмедже затова започна да търси в най-долното. За да го достигне трябваше да наведе малко тялото си и сега буквално се беше надупил. Можеше да се каже, че почти бе застанал кучешката.
أنت تقرأ
𝚜𝚖𝚞𝚝𝚜 𝚠𝚒𝚝𝚑 𝙺𝚒𝚖 𝚃𝚊𝚎𝚑𝚢𝚞𝚗𝚐
أدب الهواةContent: 18+ 𝚜𝚖𝚞𝚝 𝚍𝚊𝚍𝚍𝚢 𝚔𝚒𝚗𝚔 𝚐𝚊𝚢 𝚜𝚑𝚒𝚝𝚜 𝚋𝚘𝚢𝚇𝚋𝚘𝚢 𝚋𝚘𝚢𝚇𝚛𝚎𝚊𝚍𝚎𝚛