my boss [taehyungXreader]

2.2K 51 8
                                    

За тези, които не знаят:
Т/И- твойто име
Хомо- човек, който изпитва сексуално привличане към човек от срещуположния пол.
Фъкбой- момче, което използва партньорите си само за секс, без да изпитва истински чувства.

•°•°°•°•°•°°°••°••°•°•°•°••°
Т/И танцуваше в средата на дансинга. Пред нея беше приятелката ѝ и колежка Лиса, а зад нея приятелят ѝ от детство Намджун.

Музиката беше много силна и всички хора в дискотеката се наслаждаваха на момента. Не беше трудно да забележиш Т/И. Тя беше много секси, а танцувите ѝ движения бяха толкова провокиращи, че можеха да накарат всеки в помещението да полудее.

Т/И се потеше кати че ли бе в ада. Лиса се подсмихна, а тя погали бузата ѝ с ръка. Отзад Намджун държеше талията ѝ, което правеше обстановката още по-секси.

Т/И отпусна главата си назад и прехапа устните си от екстаз. Тя обичаше да ходи в клуба и да не мисли за абсолютно нищо освен да се забавлява. От както започна да работи живота ѝ само стана по-скучен и нищо повече.

Изведнъж някой хвана лицето на Т/И и я целуна. Очите на Т/И се разшириха от изненада. Това беше странно... "Лиса знае, че не съм хомо, тогава защо ме целуна?" помисли си Т/И.

Но дори и да беше тъмно Т/И успя да види, че това не е Лиса, а непознато момиче, което тя никога не бе виждала преди. Без да мисли повече Т/И избута момичето от себе си.

Непознатата извъртя очите си в раздразнение и си тръгна, а Т/И погносено изтри гланса от устата си и тръгна към бара.

Лиса и Намджун се спогледаха и тръгнаха след приятелката си. Т/И седна на един от столовете и си потъча коктейл. Намджун постави ръката си на рамото ѝ, а тя погледна в страни.

-Добре ли си?- попита по-големият разтревожено.

Т/И кимна с глава и изпи коктейла си наведнъж. Лиса се приближи до Т/И чувствайки вина за нещо, което всъщност не бе направила.

-Съжалявам, Т/И, тя дойде от нищото...- опита се да се извини Лиса.

Т/И поклати главата си и се опита да се усмихне. Знаеше, че не беше нейна грешка. Всичко стана изведнъж и никой не можеше да го предвиди.

-Знам, че не е твоя грешка....просто мряза, когато хората правят така....- каза Т/И и си поръча още една напитка.

𝚜𝚖𝚞𝚝𝚜 𝚠𝚒𝚝𝚑 𝙺𝚒𝚖 𝚃𝚊𝚎𝚑𝚢𝚞𝚗𝚐Where stories live. Discover now