Kim Kimdir?

164 4 0
                                    

Elanor Lee: Hikayenin ana karakteri ve ejderha Alduin' i içinde taşır. Flame Pirates kabilesinin kaptanının kızıdır. Ateşi bükebilir, çok azda olsa yıldırımı da bükebilir. Ayrıca Alduin yüzünden ölüleri diriltme gücü ve yaraları sarma güçleri vardır.

Alduin: Elanor' u ele geçirmiş en güçlü efsanevi hayvandır. Ölüleri diriltme ve yaraları sarma gücü vardır. Ve ateşi büker.

Akima:Mary' i ele geçirmiş efsanevi hayvanlardan biridir. Süper hızlı koşar ve havayı kontrol edebilir.

Patrick Williams: Water Soldiers kabilesinin kaptanıdır. Elanor' a (Ateş bükememesine rağmen) yardım etmiştir. Suyu bükebilir, ve insanların akıllarını okuyabilir.

Abigail Brown: Elanor' un en yakın arkadaşı ve Stone Giants kabilesinde doğmuştur. Toprağı bükebilir ve bazı cadı hareketleri yapabilir. Bir de evcil köstebeği var. Adı da Shredder.

Aldrick Williams: Patrick' in oğlu. Ustaca su büker. Ayrıca zamanda yolculuk edebilir. Undefead Team' i kurmuştur. Pek belli etmesede Elanor' u seviyor.

Peter Hill: Air Guardians kabilesinde doğmuştur. Havayı büker ve Winged Tiger isimli bir araç kullanır. Ayrıca görünmez olabilir. Önce Elanor ile Undefead Team' e katılsa da sonradan Harry için çalışan bir paralı asker olur.

Harry Green: Hikayenin kötü karekteri. O da Elanor gibi Flame Pirates kabilesinde doğmuştur. Elanor' un babası ile Harry' nin babası ortaklardı. Yeni bir ateş hamlesi denerlerken Ben Lee (Elanor' un babası) Max Green(Harry' in babası) yakarak öldürmüştür. Harry o günden beri intikam yemini etmiştir. Harry çok güzel ateş büker. Ayrıca telekinesi güçleri vardır.

Ben Lee: Elanor' un babası. Flame Pirates kabilesinin kaptanıdır. Elanor' un annesi Water Soldiers kabilesinde doğmuştur. Normalde Elanor' un su bükmesı gerekirken Ben bir cadı çağırır ve kızının ateş bükmesi için büyü yapmasını ister. Böylece Ben öldügünde onun yerine kızı geçebilecekti. Ama bu büyünün bir dezavantajı vardı. Büyü için ejderha Alduin' den bir parça kıl alması gerekiyordu. Cadı alır ama Alduin' in bir şartı vardır. Elanor 3 yaşına geldiğinde Alduin onun vücudunu ele geçirecektir. Cadı bunu Ben' e söylemez. Elanor 3 yaşına geldiğinde vücudunu ele geçirmek için gelir. Ben önce kabul etmez. Fakat Alduin eğer Elanor' un bütün şehri yerle bir edeceğini söyler. Ben' in yapacak başka çaresi yoktur. Fakat Ben Alduin' e Elanor çok sinirlenmeyene kadar vücudunu tam ele geçirmeyeceği konusunda anlatmıştır. Böylece Elanor sinirlenince çok güçlü olacak ve herkesi yenecektir. Ben Lee ustaca ateş büker. Bir de uçabilir.

Kim Lee: Elanor' un annesi. Water Soldiers kabilesinde doğmuştur. Water Soldiers kabilesi sömürü altındayken Kim "Stay Strong!" takımını kurmuş ve başarılı olmuştur. Ben Lee Kim' in gücü, hırsı ve kararlılığı hoşuna gitmiş ve onu sevmiştir. Evlenmişler ve bir kızları olmuştur. Kim su ve buz bükebilir ayrıca kendini kopyalayabilir.

Tanya Long: Eskiden Peter Hill için çalışan paralı bir asker. Karanlık ve havayı büker. Peter' ın baskılarından ve onu eşek yerine koymasından bıkmış Stay Strong!' a katılmıştır. Çok güzel kılıç ve silah kullanır.

Mary West: Elanor'un akıl hocası. Elanor'u hapishaneden kurtarmıştır. Ona ateşi nasıl bükeceğini ve Alduin'i nasıl kontrol edeceğini gösterir.(Çünkü o da içinde bir hayvan taşır.[9 kuyruklu beyaz kurt, Akima]) Ateşi ve yıldırımı profesyonel olarak büker. Ayrıca Akima sadece süper hızlı koşar ve havayı kontrol edebilir. Sonradan "Stay Strong!" a katılır.

Undefead Team/Stay Strong!: Harry ve ordusu ile savaşmak için Aldrick Williams kurmuştur. Aldrick, Elanor, Abigail, Peter ve Patrick vardır. Sonradan ismi değişerek "Stay Strong!" olur ve Kim Lee ile Ben Lee,Tanya Long ve Mary West katılmıştır. Peter ise bu gruba ihanet etmiştir.

Yayımlanan bölümlerin sonuna geldiniz.

⏰ Son güncelleme: Aug 30, 2016 ⏰

Yeni bölümlerden haberdar olmak için bu hikayeyi Kütüphanenize ekleyin!

Ejder KızHikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin