Kdo jsme?

179 9 0
                                    

Ahoj jmenuji se Miley Gray. Je mi 19 let a bydlím v Californii. Chodím na vysokou školu. Lidé o mně říkají, že jsem milá, hodná, kamarádská a upřímná, ale také umím být nepříjemná. Jsem velmi hlasitý člověk, i když se o to nesnažím. Nejraději poslouchám, když se mi lidé svěřují, i když to jsou jen maličkosti. Mám celkem dlouhé nohy, ale jinak jsem menší hubené postavy. Mé vlasy jsou dlouhé, hnědo-blonďaté, oči takové zvláštní- vlastně mám velké, modro-hnědo-zelené. Mám 3 nejlepší kamarádky: Ashley Mean (19), Becky Hood (18) a Gemma Green (19).

.. Ashey je vysoká blondýnka s dlouhými vlasy a modrými oči. Je velmi milá, dokud se nenaštve nebo neurazí, to pak je lepší se s ní moc nebavit až do té doby dokud se zase neuklidní.

.. Becky má hnědé vlasy po prsa. Její oči jsou zeleno-hnědé, postava středního vzrůstu. Becky má dost velký problém říct celý svůj názor, protože se bojí, co by řekli lidé okolo. Je tichá, ale když se pak rozjede, tak už jí zastavíte jen stěží.

.. Gemma je z nás nejmenší, ale také nejdivočejší. Nedělá jí žádný problém stoupnout si třeba na stůl a začít tancovat, nebo si nechat hlavu obarvit na modro. Je to trochu blázen. Vlasy jí sahají po ramena a jsou velmi tmavé, nejčastěji je nosí nakulmované.

Jsou to nejlepší kamarádky, které můžu mít!

Ale pak mám tohonej-nej-nejlepšejšího kamaráda na světě. Jmenuje se Ashton Irwin. Je mu 20 let. Ashton je bubeník, zpěvák, fotbalista, ale hlavně nejhodnější kluk na světě. Náš vztah je trochu zvláštní, sice jsme nejlepší kamarádi, ale občas se tak vůbec nechováme. Většina lidí si myslí, že jsme pár.

FriendshipKde žijí příběhy. Začni objevovat