1. Styles by mě chtěl ohnout.

97 10 4
                                    

Už asi 15 minut čekám na to pako, s kterým mám jít do školy. Konečně se donutím vyndat si telefon z batohu, abych mu mohla napsat. Přesně v tom momentě, když zmáčknu odeslat, tak mě obejmou Ashtnovi svalnaté ruce.

,, Co ti tak dlouho trvalo?" zeptala jsem se, když se odtáhl.

,, Promiň, zaspal jsem." začal se omlouvat.,, Ale běžel jsem celou cestu!" řekl pyšně. 

,, Myslíš ty dvě ulice?" dobírám si ho.

,, Nedělej si ze mě srandu. Víš jak je těžký běhat, když si před 10 minutami vstával?" začal se obhajovat.

,, Stejně by to pro tebe, jako fotbalistu neměl být takový problém." stále si ho dobírám.

,, Bych chtěl vidět tebe zlato." řekne celkem ublíženě a pak mě chytí za ruku, dá mi pusu a vyrazí směr škola.

,, No jo ty chudáčku." pusu mu oplatím, ale jen na tvář, protože už nestojí přede mnou, ale jde vedle mě.

...

Hned jak přijdeme ke škole, tak vidím holky, které na mě mávají od naší lavičky, na které se každý den scházíme. Jakmile tam dojdeme, pustím Ashtna, abych mohla obejmout holky a pořádně se s nimi přivítat. Ashton se s nimi také obejme. Začneme si povídat a probírat co se stalo včera, když jsme se neviděli.

,, Holky je mi moc líto že vás budu muset opustit, ale mám trénink a trenér by mě asi zabil, kdybych nepřišel. Už takhle mě zmlátí za to,  že jdu pozdě. Tak se tu mějte kočky."  Ashton se omluví a rozloučí se s námi a mně dá ještě pusu. Pak odběhne směr hřiště.

Já s holkama se taky vydáme směr naše třída, aby učitel  nenadával. 

Po dvou hodinách se opět potkám a Ashtnem na chodbě. 

,, Tak co trénink?" zeptala jsem se ho se zájmem. 

,, Samozřejmě jsem přišel pozdě a trenér nadával, jak si to můžu dovolit před důležitým zápasem. Kluci si zase dělali srandu,  že jsem tě někde ohnul ve křoví, nebo na tý naší lavičce. A když jsem řek, že jsem tě nikde neohnul, tak Styles začal něco žvanit o tom, že asi nejsem dost sexy, což si tebe nemyslim" řekl a postavil se tak aby mu víc vylezly svaly, ale pochvilince se začal děsně spát a pak pokračoval ve vyprávění. ,, no a aby si přišla za nim až budeš chtít ohnout a aby si neztrácela čas semnou, protože se mnou si to prej tak neužiješ jako s ním. A o tom taky pochybuju, že by sis to se mnou neužila." zase se začal smát.

,, O tom nepochybuju, že bych si to s tebou neužila. Stačilo mi, co jsem slyšela z vyprávění od holek." Taky se začnu smát a pak dodám. ,, Tak mu vyřiď, ať ti dá číslo, že se mu ozvu." řeknu pořád se smíchem, ale myslím to vážně. Aby bylo jasno nejsem jedna z těch, co jsou ještě panny a nemají žádné zkušenosti, ale také nejsem jedna z těch školních děvek, které mají každý den někoho jiného. Já si prostě občas s někým, ale né s kýmkoli, nezávazně užiju. 

,, Ok tak já mu to vyřídím. Tak zatim." Ashton se usmál, opět mi dal pusu a odešel.

Zbytek školy se nic nedělo, prostě jsme jen poslouchali, co ty učitele zase žvaněj, ale co škola je škola, nedá se nic dělat.

FriendshipKde žijí příběhy. Začni objevovat