Co kdyby tam byl vrah?

94 8 1
                                    

Po škole jsem s holkami šla na oběd. Dneska byly řízky s kaší. Když jsme se naobědvali, tak jsme se konečně mohli vydat domů. Chtěli jsme jít ke mně, abychom si mohli společně udělat úkoly, ale nakonec to nevyšlo, protože Ashley musela hlídat ségru, Becky volala máma, že něco potřebuje probrat a Gemma se chtěla připravit na párty, na kterou se večer chystala jít. Nezbylo mi nic jiného než jít domu sama. Cestou jsem si pustila písničky a cesta mi tak rychleji utekla. Když jsem dorazila domů, udělala jsem si ovocný shake, tentokrát z borůvek. Ještě jsem si nalila do skleničky vodu a vydala se nahoru do svého pokoje. Pití jsem si položila na stůl a šla se do mé šatny převlíknout. Oblíkal jsem si na sebe volné, šedé kraťasy a volné bílé triko. Když jsem byla převlečené, tak jsem si ještě vyndala učení, které se musím naučit a úkoly co musím udělat. Pak jsem si vlezla na postel, obložila jsem se knihami a konečně jsem se napila shaku na který jsem se tak moc těšila. Jako první jsem se vrhla na chemii, která mě opravdu nebavila. V učení jsem pokračovala asi hodinu a opravdu mě tu už nudilo. Najednou mi přišla SMSka od Ashtna.

Ashton:  Co děláš?

Me:  Učím se :( Proč?

Ashton:  A jak ti to jde? :D

Me:  Už mě to nebaví :/ Proč se ptáš? 

Ashton:  Mám pro tebe překvápko :*

Me:  A jaký? :D

Ashton:  Sebe :D Čekám venku :*

Me:  A já se těšila, že to bude něco novýho. :(

Napůl zklamaná sejdu ven otevřít dveře. Ale Když je otevřu, jen mě ovane chladný vítr.

Me:  Tak kde jsi? 

Ashton: Jen jsem si dělal srandu :* nejsem u tebe :DD Mám to číslo od Stylese :D

Me:  Já tě asi zabim! o.O Nejenom, že mě rušíš od učení, ale táhneš mě dolů ke dveřím abych je otevřela i když tam nejsi! Co kdyby tam zrovna byl nějaký vrah a zabil by mě o.O NO?? Co by si dělal? Hmm? Počkej zejtra!! 

Ashton:  :DD Taky tě mám rád :* 

Me:  ....

Ashton:  Chceš to číslo?

Me:  Jo.

Ashton:  (**číslo**)   Jak se řiká? :))

Me: Dik.

Tím naše konverzace skončila a já se vrátila zpět k učení. Po chvilce jsem to ale už nemohla vydržet a tak jsem do ruky vzala telefon a uložila si Stylesovo číslo. Nakonec jsem mu dokonce napsala.

Me:  Ahoj... 

Styles:  Ahoj... 

Styles: Koho jsem vůbec pozdravil??

Me:  Posíláš hodně lidem svoje čísla?

Styles:  Ne... jenom těm sexy :*   Tak že jsi Miley? :o

Me: Jo.... Překvapený?? :D

Styles:  Upřímně JO, nečekal jsem, že mi napíšeš a už vůbec ne, že tak brzo. :D

Me:  Je vidět, že mě neznáš :)

Styles:  Tak bych tě mohl poznat :)

Me:  Jestli ti to dovolim :P... Co za to?

Styles:  Mám nápad budu se tě ptát na otázky, a když budeš chtít tak na ně taky odpovím :) Co ty na                   to?

Me: Tak fajn.... začni :)

Styles:  Oblíbená barva/ barvy?

Me:  Modrá, světle zelená, ale nejčastěji nosim šedou, bílou a černou..... a ty?

******

Omlouvám se za chyby :(

Dostali jste se na konec publikovaných kapitol.

⏰ Poslední aktualizace: Nov 19, 2014 ⏰

Přidej si tento příběh do své knihovny, abys byl/a informován/a o nových kapitolách!

FriendshipKde žijí příběhy. Začni objevovat