Luhan
Sehun'un kokusuyla uyanmak çok güzeldi,elimi yavaşça sevdiğim adamın saçlarına koydum.Sehun,gözlerini açtı ve bana gülümsedi."Günaydın Lu"dedi."Günaydın Hun,saçların çok yumuşak"dedim.Bana yaklaşıp saçımı kokladı."Ben de bu vanilya kokusu nereden geliyor diyordum"dedi ve gülümsedi."Hadi bakalım kalkıp kahvaltı yapalım"demesiyle yataktan kalktık."Ne yapalım sence?"diye sordu."Yumurtalı ekmek?" Diye önerdim."Mükemmel!"dedi aşağı mutfağa inip kahvaltı için Yumurtalı ekmek yapmaya başladık."Sehun bana yumurtaları verir misin?"diye sordum elimi uzatarak.Çok geçmeden bir yumurta avuç içimdeydi."Sen yemeyecek misin?"diye sordum.Sehun,gülümsedi.Elindeki yumurtayı göstererek "Birlikte kıralım"dedi.
Gülümsedim."Peki,önce yavaşça bir yere vurmalıyız"dedim.Tezgah tarafınayavasca vurduk."Üç dediğim de kabuğu ayırıyoruz.1,2,3!"dedi Sehun.Yumurta işi bitince baharatları aldım ve yumurtaya karıştırdım."Ben ekmekleri keserim"dedi Sehun.Şu an o kadar yakındık ki aramızda dört santim vardı herhalde."Gerisini ben hallederim Lu kapı çalıyor kapıya bakar mısın?"diye sordu.Kapıya gittim,bunlar Yeol ve Baekti."Hoşgeldiniz!"dedim.Yeol ve Baek sevgiliydiler.Baek,benim aksime sevdiği adamı elde etmişti cazgırlıyla."Selam Lu iyi misin? Dalgın görünüyorsun dostum"diye sordu Baek."İyiyim Baek yeni kalktık kahvaltı yapmaya çalışıyoruz " dedim.
"Ah,Sehun merhaba"dedi Baek.Yeol yanına gitti.
Chanyeol
"Dostum, Jongin dün gece ne olduğunu merak ediyor"dedim."Luhanı yalnız bırakamazdım Yeol ne yaşadığını sen de biliyorsun"dedi."Ama Jongin bilmiyor Sehun.Bak Sehun her neyi seçersen seç her zaman yanındayım"dedim."Biliyorum Yeol Teşekkür ederim"dedi."Neyse,telefonlarınız kapalı olduğu için buraya gelerek söyleyelim dedik;Sen ve Luhan ben ve Baek kampa gideceğiz nasıl?"diye sordum."Bildiğin kamp üç gecelik"dedim.
Luhanın Sehuna yanık olduğunu biliyordum.Böyle bir plan yapmıştım.
Baekhyun
"Luhan sakin ol,alt tarafı kamp"dedim."Sevdiğim adamla aynı çadırda uyuyacağım! Anlıyor musun?!"sakin olamıyordu."Sanki ilk defa olacak Lu sakin ol"dedim.
Luhan derin bir nefes aldı."Jongin olursa orada her şey biter ben silikliğime dönerim Baek"dedi.
Sehun,geliyordu."Han..."
Luhana yaklaştı ve elini saçlarına koydu."Saçların böyle doğal haliyle gerçekten çok güzel."
Luhan kıpkırmızı olmuştu."Te-teşekkür ederim H-hu-hun"dedi.
Sehun gülümsedi.
ŞİMDİ OKUDUĞUN
House Mate 🌸 HunHan [Tamamlandı]
Fiksi PenggemarSehun ve Luhan ev arkadaşıydı ve Luhan ev arkadaşına aşıktı ama Sehun okulun kendisinden sonra en popüler çocuğu Kim Jongin'e aşıktır.