Part 1 / Ensiaskeleet

3 1 1
                                    

Klo 7.00

Herään kun herätyskelloni soi.  "Ei taas koulua"  Ajattelen. En siis koulun takia vaan luokallani olevien poikien. Nousen sängystäni ja menen alakertaan. Avaan jääkaapin, otan sieltä leipäpussin ja voin. Teen leivän ja istun pöytään syömään sitä. Kun olin valmis menin vaihtamaan vaatteeni. 

Klo 7.34

Sain aamutoimet valmiiksi niinpä menin pukemaan ulkovaatteeni. Laitoin valkoisen takin ja kengät. Sitten lähdin kävelemään kouluun päin.

Klo 7.40

Pääsin koululle ja menin sisään. Tunti alkaisi pian. Kun kävelin luokkaan päin näin parhaan ystäväni Nickyn.   "Hei!" tuo tervehtii nähdessään minut. "Moi!" vastaan. "Oletko nähnyt meidän Englannin opettajaa?" Nicky kysyy. "En. Miten niin?" kysyn. "Minun pitäisi palauttaa eräs testi hänelle." Nicky selittää. "Okei. Voidaan katsoa tunnin jälkeen." Ehdotan. "Selvä." 

Klo 8.45

Kävelimme Nickyn kanssa käytävällä etsimässä rauhallista paikkaa jutella. Kun vihdoin löysimme sellaisen istahdimme. "Mun pitäis varmaan etsiä enkun ope." Nicky totesi. "Okei ootan sua täällä." Sanoin.  

Klo 8.50

"Koskakohan Nicky tulee?" Mietin. Katselin ympärilleni mutta en nähnyt Nickyä missään. "Sandra?" Käännähdin kun joku sanoi nimeni. Se oli Theo. Koko päivänä en ollut nähnyt Theota tai  Ethania. Mutta nyt poika seisoi edessäni. "H hei." Sanoin hiljaa. "Oliko jotain asiaa?"  "Ei oikeastaan mietin vain miksi istut täällä yksin." Theo selitti. "Odotan Nickyä." Vastasin. "Haluatko että odotan kanssasi?" Hän kysyi. "E ei kiitos." Sopersin ja toivoin Nickyn tulevan pian. "Ai okei." Theo sanoi ja lähti. Huokaisin. 

Klo 8.55

Nicky tuli luokseni. "Mikä kesti?" Kysyin. "En meinannut päästä liikkumaan näillä käytävillä!" Nicky tuhahti. "Ai okei. Mennään nyt tunnille ennen kun myöhästytään." Huokaisin. 

Você leu todos os capítulos publicados.

⏰ Última atualização: May 21, 2020 ⏰

Adicione esta história à sua Biblioteca e seja notificado quando novos capítulos chegarem!

ParempiOnde histórias criam vida. Descubra agora