Night B.:Yaaaa BEN ŞU ANDA ANNE OLMAK İSTEIYOMMM.
Nightmare:ama aşkım bir bebeğimiz olsa nolurki?
Night B.:Ne olacağını söyliyim. BILMIYOM. Because ben lanetli sen ise kabussun sence ćocuk nloucak?
Jasmin:Selaaaam. Ayyy ne kadar da modaya uygunsuz.
Night B.:Lan bu bizim odaya nasıl girdi? Sen kimsin bacım?
Jasmin: Ben jasmin ve beni sevgilim micro çağırdı ama bura ne yaa böyle? Heryer yıkık dökük?
Nightmare:Çünkü bizim yatak odamız.
Le micronun yanı
Micro: acaba jasmin nerde kaldı ya?
Purple:hayrola jasmin kim?
Foxy:Micro nun sevgilisiiii
Spring:ooo enişe hayırlı olsun.
Micro:sende maşallah dügünden sonra seni göremedik. Doğruyu söyle p.ballora ileydin değil mi?
Spring:*kızarır* yani... ehe ehe... evet sevgilimin yanındaydım ne var bunda?
Mangle:Ne yaptınız*fesat smile*
Spring:*domatese döner* ne diyonuz yaa... yok öyle bişey.
Micro:he tamam da-
O sırda içeriye kaçan bir jasmin ve kovalayan bay ve bayan kabus girer.
Ikile:gel lan buraya.
Freddy:Lan bir durun evin içine ettiniz zaten. Bu arada foxy i ve goldeni gören oldu mu?
T.bonnie: golden pupetten kaçıyordu. Foxy eczaneye gitecem dedi bana.
Freddy:oki.
Candy:*bonnie nin sırtında* selam.
Herkez: selam
Night B.:salam
T.freddy:BIRI SALAM MI DEDI BANA VERİİİN.
Chicalar:salamı bize veri pizza yapıcaz.
Night B.:hayır yaa ben selam yerine genelde salam diyorum.
Hepsi:haaa oki?
Chicalar:biz yemekteyiz izleyecez gelen gelsin.
Candy:pardon ama purple ile nightmare nerde?
Night B.:Bilmem neyse du bekle ben çağiyim...LAN BIR GELIN DARE VAAAAR.
Hepsi:*hazırolda* emredersiniz komtanım.
Night B.: abi sen ve aleyna düet yapıcaksınız.
Purple:Ama benim ona alerjim var.
Night B.:*tug life gözlügü ile* ben çözümü buldum. Bak bu kabine girince bişey olmıcak oki?
Nightmare: tamam o zaman içicekler benden.
Le gece
Aleyna tilki ve purple (purple kabinde... yazık abime söz tedavisi bulunursa yaptırcam bea) düet bir şekilde o sen olsan bari söylemektedir. Herkez kendince sohbet ediyordur. Nightmare ise gizlice night B. nin içecğine ilaç katar.
Nightmare:eveet kolanız kabusum.
Night B.:thinks kabusların en büyüğü. *kolayı içince sarhoş olur* hey aşkım odaya gidek mi? (Feasat time:on) peki buna purple nasıl razı oldu?
Flackback
Purple:yok pısık yaģlı kasık kardeşim istemiyorsa istemiyor.
Nightmare: Adını senin istediģin ismi koyarız. Oki? Hem bak dayı olucaksın ne güzel. Ha?
Purple:AMCA OLCAAAM. KATİL YEĢENLERİM OLUCAK YEEE
Flacback son
Micro:bu kabus ikili nereye gidiyor?
Foxy:*fesat smile* hani anlarsın ya ćocuk ćalışmaları. Çaktın olayı?
Micro:oki
Le ertesi sabah
Night B.:laaaan bu halim ne lan benim!? Nightmare açıkla hemen
Nightmare:eeee aşkım sanırım bize bi bebiş geliyor ha? Ne dersin? Dur ben geçelerde hamilelik testi aldım. Baklaım burda bir ufaklık varmı?
Le 15 dakka sonra
Nightmare:BABA OLUYORUUUUM. BABAAAAAAA.
Golden freddy: ne bağrıyon lan ayı gibi?
Nightmare:BABA OLUYORUUUUMM. BABAAAAAA.
Purple:LAAAAN OLEYYYY*havaya taramalı ile ateş eder* AMCA OLUCAAAAAMMM
Herkez:Oleeeeeeeyyyyyy.
Night B.:*umursamaz bir halde* sanki ilk çiğköfteyi buldum. Lat tarafı hamileyim.
T.bonnie: alt tarafı bu ise üst tarafı neresi?
Night B. dışındaki herkez dalar o dalamaz because o yani ben hamileyim.
Night B.: arkadaşlar merak etemyin ben lanetli olduğum için birkaç bölüme ćocuk doğar da adını ne koyicaz?
Herkez*ayrı bişeyler dediģi için anlaşılmaz*
Night B.:DURUUUN bence okuyucular karar versin bize en ćok uyan ve hoşumuza gideni seçicez. Dare yazmayı unutmayın hepinize fnaf li günler ölüm jetonlu geceler dilerim.