BARIŞMA YOLLARI:PART 1

48 5 3
                                    

DARKNİGHT TAN
Şu anda sahilde oturmuş ağlamamak ićin kendimi zor tutuyordum. Neden beğemedi ki? Nerde yannış yaptım? Acaba herkezin dediği gibi bir canavar mıyım? Keşke biraz daha normal olabilseydim...ama bu benim ve bazı şeyler bana farklı geliyor. Çiçekler kalpler aşk şiirleri bana saçma ve kusma isteği veriyor... eskiden benim bu hallerimi severdi. Beni bu halimle kabul eder bana canavar diyenlere günü gösterir farklılıklarımı kabul ederdi. Bir anda yanıma mox geldi.
Moxy:SEN MAL FALAN MISIN!? O NEYDI LAN!?
Darknight:be-beeen sa-sadece seni sevi-
Moxy:KAPA ĆENENİ!? KANLA YAZI YAZMAK NE LAN!? BU GÜN EN KÖTÜ GÜNÜM SENİN YÜZÜNDEN!?
Darknight:*ağlamaya başlar*Üz-üzgü...be
Moxy:sen...ağlıyor musun? Ama sen hayatın boyunca hiç ağlamadın ki.
Darknight:ben sadece sana süpriz yapmak istedim hepsi bu...sanırım haklılar ben bir piskopat canavarım...
Moxy:*bişey demeden eve gider*
MOXNİN GÖZÜNDEN
Ben...sanırım darknight in fazla üstüne gittim. Hiç ağladıgını görmemiştim. Ana bir dakka! O bir oyuncu ve herkezi kandırmayı ve yalan söyleme yeteneği Night B. teyzemden gelmişti!? Kesin gene yalan söylüyor!? Hem beni rezil etti!? Gerizekalı darknight!? Beni kandıramazsın!? Bebekken sadece oyucak olarak annenler bunlara alıştırdı sanıyordum ama şimdi düsündüm de istese bebeklerle oynar!? O bir piskopat!?
3 AY SONRA
Aşaģıya kahvaltıya indiğimdi o piskopatı gördüm. Bir de üzerinde kan var!? Sır bana nispet yapıyor sanki!?
Darknight:se-selam moxy.
Moxy:NE İSTİYORSUN PİSLİK!?
Darknight:ben sadece bu akşam sizinkiler ve bizimkiler taoplanacakda. Onu haber verecektim.
Moxy:o kan ne peki?*iğneleyici bir tonda*
Darknight:kahvaltı.
Moxy:ben gelmicem.
Fangle:hadi ama moxy nightmare Baby teyzemi ve nightmare amcamı özlemedin mi?
Moxy:ben ölüm kokan o eve gitmeeem!?
Darknigh:NE?...neyse ben gitsem iyi olur...
Mangle:darknight gelicez tamam mı? Annenlere s3lam söyle.
Datknigh:peki.*gider*
Mangle:MOXY NE YAPTIĢINI SANIYORSUN!?
Moxy:NE!? BEN O YANDERE KILIKLI KIZIN HELE Kİ BALODA OLANLARI BİLEREK YAPAN KIZIN EVİNE ASLA GİTMEM!?
Foxy:moxy...gel biz erkek erkeģe konuşalım.
Moxy:pe-peki*şimdi işim bitti*
LE ODADA
Foxy:moxy...biliyorum darnightin davranışları görünüşü düsünceleri farklı. O sadece Nightmare B. gibi acı çekemek sevdiklerine zarar gelmemesi ićin hem de kabus ikilmizin çocuğu olunca lanetlerine sahip ve bu bazı düsüncelerini etkiliyor...
Moxy:Nightmare B. teyzem ne yaşadı ki?
Foxy:*herşeyi anlatır*(ben anlatmıyom because üşengecim XD)
Moxy:bu gerćek mi?
Foxy:malesef...darnight sadece bu yaşam biçimi benimsedi hepsi bu. Hem bebe-
Moxy:AMA BEN BEBEK DEĞILIM!? BEBEKKEN AKLIM BAŞIMDAYDI SANKİ!? ADI ÜZERINE BEBEKTİM BEBEEEK!?
Foxy:neyse... hadi giyin gidiyoruz.
Moxy :peki.*inşallah yolda ölürüm de kurtulurum.*
LE DARKIGHTLARDA
Night B.:aaaa hoşgeldiniz. Gelin goldenlerda burda.*sırıtıyordur*
Fangle:golden amcaaa*kucaģına atlar*
Golden:tamam yavaş minik godzilla.
Ted:bunlar neyin kafasını yaşıyor?
T.chica:sen bizim oğlan mısın springin oğlumusun belli deģil.
Ted:off gene başlıyoruz.
Purple:yiiihaaa. Hoş geldiniiiz*fırın yanmaya başlar* ben hallederiiiim*yangını söndürür* harika görünüyo. O kadar güzel lazanya yaptım ki parmaklarınızı yiceksiniz!
Moxy:*umarım ölmem.*
Salaaaaam. Biliyorum uzuuun bir zamandır yoktum ama yazdıklarım hep siliniyor ve bana hiç bildirim falan gelmiyor-_- neyseee micro bana vu şerefi verdi ve bende bu şerefi 2 part halınde yapıcam. Neyse hepnize fnaf li günler ölüm jetonlu geceler dilerim

FNAF DAREEEEEEHikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin