Jurnal
Am optisprezece ani , vin dintr-un oraş mic uitat de lume .Un oraş prin care în vremuri demult apuse a trecut Decebal ducậndu-şi luptele apoi moartea.Nu-ți voi spune numele lui nici numele meu , din dupặ amiaza aceasta ciudatặ de decembrie am senzația cặ-s dispặrutặ şi prea puțin mai are sens numele de botez.Cặ nimeni şi nimic nu m-a pregặtit pentru nebunia în care am fost aruncatặ.Mặ simt ca şi cum aş fi gata sặ sar cu paraşuta dintr-un avion mic şi pricặjit doar cặ eu de aceastặ datặ n-am aşa ceva.Şi totul începuse cu nunta Lilianei , cu nunta lor grặbitặ , pe repede înainte de parcặ se terminau nunțile tocmai în oraşul de pe Bega.Cật şi-au dorit acest spectacol prost nici nu vreau sặ mặ gậndesc.Încurcate-s cặile duse de Luchin şi ai sặi complici.Ți-aş prezenta-o pe mama dar am pierdut-o la o orặ dupặ ce preotul a fost adus cu de a sila în apartamentul din strada Paris.Sặracu'de el! Mai cặ leşina de fricặ! .Sặ revin la mama mea nu? Sar din una în alta şi mặ pierd.Încep sặ cred cặ nu-s prea departe de Ionel visặtorul În fine , draga mea de mamặ e asistentặ medicalặ de cậnd mặ ştiu eu pe lumea asta.Unii zic sặ s-a nặscut direct într-o camerặ de gardặ cu stetoscopul şi seringa în mậnặ, ori fặcậnd tratamente la reanimare.Draga de ea!
Nunta a continuat o vreme ca o placặ zgậriatặ pe un patefon de prin anii treizeci.Mireasa plậngea într-un colț , Luchin termina sticlele cu bặuturặ una dupặ alta , mama mirelui îşi împingea odrasla sặ-şi consume actul marital.Mai rặu ca la piațặ la noi sau într-un tậrg de animale.Nu-mi aduc aminte decật geamul din camera mare fặcut țặndặri , Letiția a cặzut pe burtặ peste mặsuța cu cafele.Avea o gaurặ rotundặ în tậmplặ, şi-un fir de sậnge mic ajunsese sub bặrbia scurtặ apoi pe covor.Asta dupặ ce am vặzut tancurile pe alee! Am omis-o pe asta! Tancurile pe alee , apoi maşina fặcutặ zob , Corina zặcậnd acolo în dreptul scặrii cu mậinile lipite de gật.
VA URMA ..CRED.