Część 3

43 5 4
                                    

-COOOO?
-Alya? Nino?
-Tak, to my.
-A-a-ale jak?

W tym momencie wtrąciła się Biedronka.

-To ja podjęłam decyzję o powierzeniu im ich miraculi. Zrobiłam to z powodu pewnych cech charakteru. W przypadku Nino chodziło o chęć ochrony, chciał ochronić Alyę przed Anansi. Zaś jeśli chodzi o Alyę to jest ona odważna, pomysłowa i można jej zaufać. Ona otrzymała swoje miraculum w walce przeciwko Sapotikom.

Alya, Nino i Chloé podeszli do swoich miejsc i usiedli. Jedynymi stojącymi osobami pozostali Biedronka i Czarny Kot. Widać było że oboje się stresują.

-Nie wiem jak z tożsamością Czarnego Kota ale moja tożsamość raczej będzie dla was wszystkich ogromnym zaskoczeniem a może nawet rozczarowaniem.
-Podejrzewam, że mojej tożsamości to też dotyczy, My Lady. Jesteś gotowa?
-Powiedzmy. Tikki, odkropkuj.
-Plagg, chowaj pazury.

Ciepła fala iskierek transformacji przepłynęła po ich ciałach odkrywając zaskoczonej klasie Marinette Dupain-Cheng i Adriena Agreste'a.

W klasie zapadła martwa cisza. Nikt nie mógł uwierzyć własnym oczom. Przecież wszyscy znali obu superbohaterów bez maski a jednak nikt nic nie podejrzewał.

Cały czas Adrien i Marinette stali odwróceni do siebie plecami. W końcu Alya nie wytrzymała:

-MARINETTE DUPAIN-CHENG!!! JAK MOGŁAŚ MI NIE POWIEDZIEĆ?
-Przepraszam, Alya, ale to było zbyt niebezpieczne. Gdybym komukolwiek o tym powiedziała to ta osoba byłaby narażona na olbrzymie niebezpieczeństwo że strony Władcy Ciem.

W tym momencie wtrąciła się Chloé, która dopiero teraz uspokoiła się po szoku jakim dla niej stało się dla niej odkrycie tożsamości jej partnerów.

-Adrienuśku, a-a-ale jakim cudem ty...

W tym momencie przerwała jej Marinette, która na dźwięk imienia jej partnera odwróciła się w jego stronę. Problem polegał na tym, że w tym samym momencie postanowił zrobić to Adrien, więc oni zaplatąli się w swoje nogi. Klasa, już przyzwyczajona do tego że Marinette ciągle się wywraca, czekała na upadek, aż nagle Marinette się skupiła i zrobiła po prostu przewrót w tył, tak samo jak Adrien.

-WOW... Marinette dlaczego wcześniej tak nie robiłaś?
-Nie mogłam, Nino. Gdybym tak robiła to by było podejrzane a nie wolno mi było robić nic co by pozwoliło komukolwiek odkryć moją tożsamość.

W tym momencie odezwał się Adrien:

-My Lady, czy to naprawdę ty?
-Tak, to ja. Jesteś rozczarowany?
-Ale czemu niby mam być. Znam cię jako odważną i pomysłową Biedronkę, ale znam również pomocną i dobrą Marinette. Mam być rozczarowany że okazałyście się być jedną osobą?
-Bałam się, że będziesz rozczarowany. Musimy odnieść miracula i pogadać. Przemieńmy się.
-Jak sobie życzysz, My Lady. Plagg, wysuwaj pazury!
-Tikki, kropkuj!

Chwila... I przemienieni superbohaterowie stali pośrodku klasy.

-Alya, Nino, Chloé, możecie mi oddać miracula.

Cała trójka podeszła i oddała biżuterię.

-Chodźmy, Kocie. Czekają na nas.
-A więc chodźmy.

Superbohaterowie wybiegli że szkoły.

To już koniec opublikowanych części.

⏰ Ostatnio Aktualizowane: Dec 29, 2019 ⏰

Dodaj to dzieło do Biblioteki, aby dostawać powiadomienia o nowych częściach!

Zawsze Pozostanę Przy Tobie, My Lady! || Miraculum (One-Shot)Opowieści tętniące życiem. Odkryj je teraz