Koncert se koná 11.7.2000  Stojíme před O2 Arénou (nevím jestli je v New Yorku nějaká O2 Aréna, ale budeme dělat že je) 🤣.  Koncert začíná 18:00.
Když jsme  uviděly Roberta (Rob) za bubnama, Mike za klávesama a Chester za mikrofonem, Řekly jsme si že šťastnější lidi už být nemůžeme. Vedle nás stál nějaký mega krásný kluk, blond vlasy, hnědé oči, tílko, dlouhé kalhoty a conversky. Zkusily jsme ho oslovit, představil se jako Alex McMillan aka Razor Red Noise - zpěvák ze Spojeného Království. Tak jsme si užily koncert ještě s tímhle fašákem. 

Koncert začal písničkou  Iridescent, trošku smutné na začátek. Pak zahráli No more sorrow, Pushing me away, A place for my head, My december. 

Jsou strašně skvělý. Chazz s červenými vlasy a Mike modrými vlasy.

Koncert se dostal do poloviny, a zahráli Runaway . Pak  Points of Authority. Forgotten nesmělo chybět. <3 Pro mě je Forgotten nejlepší písnička.

Po téhle písničce, měl Chazz proslov, jak moc je šťastný že jsme tu. Že podporujeme LP.
Ukazovala jsem na Chazzyho a celou bandu srdíčka. 
Na ceduli z papíru, jsem měla že miluju Chestera Mikea a celou bandu <3
Všiml si toho Mike. Usmál se a zvedl ruku a ukázal na mě. Upřímně jsem ho před nedávnem neměla ráda, tak teď ho žeru. Jeho oči. Jeho vlasy. Když se na mě usmál, měla jsem strach abych neřekla nebo neukázala něco šptného.. Nechtěla bych říct něco, co jsem nechtěla :( Mike a Chazz si mezi sebou něco říkali poté se na mě Mike podíval tak roztomile, nejspíš kvůli těm srdíčkám. Není až tak špatný, jak jsem si myslela. 

Po koncertě, se uskutečnila autogramiáda. Strašně jsem se bála, co na mě kluci vybalí. Nebo abych neudělala něco, co se klukům nebude líbit. 

Po 3 hodinách skončil koncert A konečně jsem měla možnost si na Chestera poprvý v životě sáhnout a obejmout ho :) Moc se bojím o něj i celou kapelu. On byl,bude a je můj IDOL! Nikdy bych mu nechtěla ublížit. Moc si ho vážím, za to všechno co pro mě udělal.

Nejvíc jsem se ale bála Chazzyho. Kvůli jeho výrazu, tvářil se jak kdyby byl naštvaný,nebo by chtěl někoho zabít :D 

Zeptala jsem se jestli by mě mohl chytit za ruku, byla jsem strašně šťastná v tuto chvíli,to samé jsem upřímně aplikovala i na Mikea. Byl skoro stejně velký jak já, což mě zarazilo, takový můj prcek.

Byla jsem v rozpacích, řekla jsem si o podpisy na album Hybrid Theory <3
Řekla jsem jednu moc vtipnou věc, při které se celá kapela začala smát. A ta věc byla že bych si je nejradši ukradla a již nevrátila zpět. Marika se začala strašně tlemit taky. 
Byly jsme strašně smutné z toho že je koncert u konce, ještě před tím než se začali kluci balit, si mě Mike odchytil a pokecal si se mnou. Strašně mě to potěšilo. Nikdo si neumí představit jak moc. 

Když máma viděla jak jsem smutná, něco ji problesklo hlavou. Viděla jsem její usměv, zákeřný úsměv. Nikdy nevím co od mámy čekat. Bála jsem se jako cyp. K večeru jsme hodily Mari domů, byla taky strašně smutná, ale zase ráda že je mohla vidět, alespoň jednou v životě. třeba se ji ještě něco takového uskuteční.. 

Chester měl strašně skvělý hlas, obdivuji co vše dokázal v životě. Tohle by podle mě nikdo jiný nedokázal. 

Přidávají se pohledy Mikea a Chestera:

Chester: I was happy, bcs she stay here. There were a lots of people.
Mike: I was jealous . bcs everyone likes Chester than me. And I was alone. But this girl doesn't do it.
We both are same for her.

Mikovi myšlenky: Hmm... 😋 she is beautiful, she is nice....❤️😍 
Chesterovy myšlenky: don't think on her Mike!😄😏 Kouknul se na něj tak vražedně.

Chester: In this moment, I forgot the depressions and something like that, and I started think about beautifully things😘😍 , which the guys made for us, and for me. I am so happy that I have this beautiful souls, and the guys which stay next to me.  I'm so happy for our fans, I always wanted to be rockstar, care about fans and give them best concerts, which we can do. ❤️❤️

Myšlenky kluků: 

Mikovi myšlenky: I don't know why, but I like her, she's beautiful. But no matter my emotions or any sympathy for her, I will never have her. If only a miracle happened, which I strongly doubt. 😭😢 ❤️  And I don't know what will say the other fans, if I got together with a fan. I don't want to lose my fans.. I hope they will understand when it will happens.

Chesterovy myšlenky:  Mike looks on the girl, but it's fan, but again I cannot say that a miracle cannot happen and that he will not want it. She is beautiful. I wish he had a girlfriend ❤️❤️ My brother FOREVER ❤️ I love him honestly.


Lovestory, nehoda, strachKde žijí příběhy. Začni objevovat