Následujícího dne jsem mluvila s Chesterem a Mikem, přitom jsem se koukala na Mika, stále jen na něj, nevím proč, nejspíš láska😍💛💛💛😭 . Usmívala jsem se na něj neustále. Jeho krásné oči, prostě celý je krásný. Všiml si toho Chester, že pořád hledím na něj a usmívám se na něj.
Chester: "Mellisia?,,
Já: "Yes, what do you want brother?,,😍
Chester: "You are in love 😄 you looking on Mike so lovely.,, 💛
Já: "No, we aren't in relationship.,, 💛😭Když tohle řekl, začalo mě to šrotovat v hlavě ale bála jsem se zeptat Mikea.. jestli to je opravdu pravda. A ještě jsem se víc bála to říct Chesterovi, to by nebylo dobrý. 😭
Tak jsem se ho druhý den zeptala jak to tedy je.
Já: "Mike? Come on please.,, 😭 (koukla jsem se na něj smutným pohledem, když Mike přišel nahoru, začala jsem se ho vyptávat)
Mike: "ehmm hi, what happened? I did something wrong?,, Podíval se tak smutně
Já: "I want to know, on what i am. I noticed, you looked on me sometimes, like you'll want me..I'm sorry if I pushing on you.,,
Mike: "Honestly....,, (čekala jsem co z něj vyleze, ale slovo z něj nevylezlo, jen to že mě chytil za ruku.)
Už mě došlo, že to se mnou myslí vážně. A mě to udělalo radost. Protože jsem nemohla uvěřit, že někdo takový mě chce. Mikea strašně miluju, už od začátku, co jsem viděla. Opětovala jsem mu to že jsem mu vzala ruku dala jsem ji vedle, a dala jsem svojí ruku na jeho. Krásná romantika.
Mike: "But please don't say it to Chester, I'm afraid of his reaction. I am afraid if he can not be angry on us. ,,
Já: "Don't worry Mike, and he must not be mad at us. Love is love, and he can't do something, to he can't change it, he can't get us apart. ,,
Domluvili jsme se ale že jednoho dne už to vědět musí, a tak jsme si řekli že mu to tedy řekneme zítra. Dnes už se nechceme hádat. Bojím se, že Chester s námi nebude chtít mít s námi nic společného. Bude mě to asi mrzet, co se stane. Ale musíme jít s pravdou ven, nesmíme to v sobě držet a dělat že se mezi námi nic neděje. Akorát bysme se trápili. Jen doufám že Chester nebude tak blbý, a pochopí to.
Přála bych si aby nás Chester pochopil, a nebyl naštvaný. Mike dobře snáší stres nebo vztek ale tohle by ho zničilo. Jsou nejlepší kamarádi, někdy se mi zdá, že spíše bratři, než kámoši. A nechtěla bych aby jen kvůli mě, se rozhádali a kapela by nedej bože se rozpadla. To bych si to nikdy neodpustila. Neodpustila bych si, že jen kvůli mě, jsou kluci rozhádaní. A že za to můžu já.
(Poznámka autora: Ano vím že v hodně fanfikcích co existuje, se určitá osoba zamiluje do Mikea ale opravdu to není copyright, btw v hodně částech jsem se inspirovala)
ČTEŠ
Lovestory, nehoda, strach
FanfictionDen kdy se Caroll potkala s Linkin Park Tady je její příběh. Berte s rezervou moje pravopisné chyby. A u přímých řečí to bude v Angličtině. jelikož slečna je z ČR a LP samozřejmě z Ameriky. Děkuji užijte si příběh.