2.🌺BIG BIG SURPRISE🌺

13 2 0
                                    

Doma byl klid. Je to divné, když jsou doma rodiče nikdy není ticho.

Vejdu do obýváku a najednou
,, PŘEKVAPENÍ " strašně se leknu.
Otočím se a co nevidím můj starší brácha Andrew, ale říkám mu Andy.

,,Asi mám INFARKT " jen co to dořeknu sesypu se k zemi a začnu rychle dýchat, když se uklidním vstanu a pořádně bráchu obejmu hned nato mu vlepím i malinkou facku

,,Jak si to představujete vždyť víte, že nemám ráda, když mi někdo dělá překvapení" Andy se skloní a řekne.

,,Promiň Já jsem tě nechtěl tak vylekat, ale víš jaký to je nevidět svojí malou Sam skoro rok. " Zatvářil se jako malinké štěně když vidí šunku.

,,Jsem moc ráda že tě vidím." Kdyby to nebyl on tak bych byla pořád uražená, ale neviděla jsem ho strašně moc dlouho.

,,Kdy si přijel nevěděla jsem, že máš přijet a vůbec proč si nezavolal? " než jsem stačila dokončit svůj monolog dal mi ruku přes pusu.

,,Rodiče ti chtěli udělat překvapení a to mně dostává k tomu "překvapení"
viděla jsi to auto před domem je tvoje jelikož máš za dva týdny narozeniny."
Nevím co dřív začnu brečet štěstím a všechny obejmu, hned se rozběhnu k MÉMU autu. A brácha s rodiči mě se smíchem následují.

Andy mi otevřel dveře a podal klíče se slovy ,,doufám, že mě někdy svezeš jo a v přihrádce máš dárek jenom ode mě." Podívám se tam, je tam malá obálka, vezmu ji a otevřu.
To co v tom je mě vyrazí dech jsou tam dva lístky na koncert Shawna.
Vystoupím z auta obejmu bráchu a nepustím mohu říct že je to zatím nejlepší den v mém životě.

,,Půjdu zavolat Molly ještě jednou mooc děkuju vám všem."
Dojdu do svého pokoje, zavřu dveře, a obléknu si pohodlné tepláky a triko.
Vytáhnu mobil z tašky a zavolám Molly. Chvíli zvoní, ale hned se ozve hlas Emmy, Mollyny mladší sestry
,,Ahoj Sam Molly je teď ve sprše, ale řeknu jí ať ti zavolá až vyleze jo. " Jen jí rychle odpovím ,, Dobře Emy to bys byla hodná." A s těmito slovy ukončím hovor.

Přejdu k posteli a otevřu svůj notebook, abych se podívala na Internet ohledně toho koncertu zaujme mě malý podtext 'během koncertu se dostane jednomu z fanoušků velkého překvapení.'

Od notebooku mě odtrhne klepání na mé dveře řeknu "dále" a ve dveřích se objeví mamka ,,Sam dole na tebe čeká Sebastian." Seb je můj soused je o pět let starší, ale náhoda je blbec a on má narozeniny jenom týden přede mnou jo a je to Gay, ale zároveň můj druhý a poslední nejlepší kamarád. To je mimochodem další vtipný příběh, když jsme se přistěhovali přišli k nám právě Seb a jeho Máma.
Mě v té době bylo takových šest let a jemu už jedenáct.
Naše mamky si povídaly hodně dlouho a my dva jsme dostali hlad a šli do kuchyně kde máma nechala cookies, které byly pro návštěvu, ale to bych nebyla já kdybych je nesebrala a i se Sebem je odnesla do mého pokoje, tam jsme je potom všechny snědli. Když to mamka zjistila vyběhla nahoru do mého pokoje a začala mě i Seba honit, že nás prý dá do trouby a budou z nás dětské cookies moc nás to bavilo, vyběhli jsme na zahradu kde je náš velký bazén a jelikož okolo bylo mokro tak máma uklouzla a spadla do vody. My jsme si potom usmysleli že když může do bazénu ona v oblečení Tak proč bychom nemohli my a tak jsme tam potom skončily taky. Sebastian byl vždy pro jakoukoliv pitomost a já taky a tohle všechno vedlo k našemu nekonečnému přátelství.

Seběhnu schody a obejmu Seba, dlouho jsem ho neviděla byl s Andym na vysoké za tu dobu hodně vyrostl byl tak minimálně o dvě hlavy větší než já.
,,Sebi moc jsi mi chyběl ani nevíš jaká to tu bez tebe byla nuda, jo a mám pro tebe dárek, ale mám takový pocit že ti bude malý. Za tu dobu co jsme se neviděli Jsi hrozně vyrostl a i svaly ti narostly" podala jsem mu jej. On se jen usmála a začal.
,,Ach ty jsi taky vyrostla jenomže do krásy, taky pro tebe něco mám, ale otevřel bych to až po dnešním překvapení co pro tebe mám " další překvapení oni se proti mě snad spikli.
,, A víš co už se moc těším. Kde se sejdeme?" trochu přemýšlel a nakonec řekl,, tak v 17:30 u nás na zahradě v domku na stromě jo. "
,, Fajn těším se. Jo a vezmu naše cookies"
V očích mu proběhnou jiskřičky štěstí a s obejmutím odejde.

15 otázek, 15 odpovědí- 30 dní (Shawn Mendes)Kde žijí příběhy. Začni objevovat