příběh, který je nekonečně dlouhý

2 0 0
                                    

Nikdo ovšem nevěděl, proč to tak je. Znali ale jedno místo, kde by tahle záhada mohla být vyřešená. Vedli nás snad nekonečně dlouho. Byla to jeskyně, hodně nenápadná, sama bych si jí nevšimla. Protáhli jsme se uzoučkým vchodem. Uvnitř byla opravdu tma, ale oni šli sebevědomě dál. Pamatovali si cestu snad na každý centimetr. Konečně jsem uviděla světlo, ale nevypadalo jako to jako sluneční záře. tohle světlo mělo odstín zelené. Přiblížili jsme se blíž, a tak jsme zjistili, že to, co září je doopravdy velká a tlustá kniha. Přeměnila jsem se do lidské podoby (moje rasa se umí přeměňovat) a vzala jsem ji do rukou. V tom se kniha otevřela na první stránku a já začala nahlas předčítat. Nedělala jsem to schválně.

V knize se psalo:,, Bylo jednou jedno království a bylo v něm město snad sto let staré, a v tom městě žili čarodějky a čarodějové. Panoval tu klid a mír, všichni spolu dokázali žít, až na jednu čarodějku. Žila v lese, protože ji před dlouhýmy časy vyhostili ze města kvůli jejím činům. Chtěla se městu a jeho obyvatelům pomstíst za to, že ji vyhnali, a tak začala spřádat zlé plány. Jednoho dne se vydala do města převlečená za kupce. Prodávala lektvary, které přebarvila, aby vypadal jako lektvar léčení, který byl ve městě zrovna velmi potřebný, protože tu propukla epidemie spalniček. Ve skutečnosti lektvar, který umí být velice mocný a dokáže způsobit smrt. Město tedy začalo vymírat. Tu šel okolo jejího stánku její starý známý, který moc dobře znal její převleky a vyznal se v lektvarech. V očích neznámého kupce poznal oči své staré přítelkyně a tak přišel ke stánku. Z kapsy přitom vytahoval hůlku. před stánkem však těsně odbočil, aby čarodějka nepoznala, že ji odhalil. Místo toho šel do vedlejší kavárny a tam počkal až do setmění. Pak vyrazil před kavárnu a podíval se, jestli je vzduch čistý. Pak pozoroval čarodějku až k její chatrči. Ta stála mezi loukou a rybníkem. Zaútočil na čarodějku, která utrpěla ránu do zad. Poté se sehrál souboj, který měl změnit historii. Oba dva však při souboji zahynuli. Tam kde stál dobrý čaroděj je nebe bez mráčků, ale tam, kde stála čarodějka je nebe zamračené anikdy se to nezmnění.

Dostali jste se na konec publikovaných kapitol.

⏰ Poslední aktualizace: Dec 13, 2019 ⏰

Přidej si tento příběh do své knihovny, abys byl/a informován/a o nových kapitolách!

psí život 2Kde žijí příběhy. Začni objevovat