Tohle městečko bylo vždy zvláštní. Kam jen jste se pohli. A bylo jedno kam a s kým. Stále jste měli pocit, že vás někdo nebo něco sleduje. Nechci hned ze začátku přehánět, ale když, už jsem to nakousla. Možná právě minulost může za tyhle události, které se dějí čím dál častěji. Před rokem (když jsme se sem společně s matkou přistěhovali) se vyšetřovali dvě vraždy. V obou případech se našlo tělo bez hlavy.
Dost tu koluje domněnka, že si je vrah nechává jako trofej. Na mé narozeniny. Tedy tři měsíce nazpět se našlo další tělo. To byl ovšem větší chudák. Dle vyšetřovatelů umíral pomalu. Nejdříve mu oddělil od těla přirození. Poté články prstů na nohou i rukou. Pozůstatky těla se postupně nacházely v různých uličkách města. Avšak hlavu nikdo schopen najít nebyl. A před týdnem znova. Tahle vražda ale vůbec nemá s předchozíma nic společné. Tělo chlapce z vedlejší ulice, se našlo skoro celé, pohromadě. Až na jeden prst. Z doslechu se jedná o ukazováček pravé ruky. Že by vrah změnil taktiku? Možná má policie podezřelého a tak se musí vrah nějak krýt.
Policie zakázala odjet z města na dobu neurčitou každému, kdo byl jen minimálně podezíraný nebo doporučen k výslechu na přání obyvatel města. Nechci šířit drby, ale za mě je to pan "Žebrák". Jeho pravé jméno snad neví nikdo tady.
Já mu říkám Žebrák, protože každý večer chodí žebrat o peníze ke kašně naproti jezeru Hilltown. Podle mě je to on. Možná si tak vybírá svou oběť! Avšak nejspíš nikdy si netroufnu ho obvinit. Co, kdybych se stala obětí?
Možná to všechno moc hrotím.
Podle mé matky je to pouze nešťastník. Bez peněz a známých. Nejspíš bych jí to mohla věřit. Ale i tak se mu vyhýbám obloukem.
Samotný respekt mám z tohoto města pokaždé, když v ulicích chodím sama. Domů, i když jsem dospělá chodím i v zimě, do setmění.
Tady není v pořádku nic.
Stejně, jako by jste zatřásli sněžítkem. Po dopadnutí vloček umělého sněhu bude z venku vše vypadat normálně, ale vevnitř bude všechno naruby. A přesně to, se stane pokaždé, když se najde nové tělo. Ale? Kdy to začalo být přesně takové asi neví nikdo.
Rok zpět, když se našlo první tělo? Nebo od té události na pouti? Nebo, když Žebrák začal lákat své oběti? Mnoho začátků. Avšak podle mě, to všechno začalo tehdy na té pouti. Ten den si pamatuju úplně přesně. Kvůli Thomimu, to dá rozum. A taky jsem tam poprvé zahlédla pana Žebráka!
ČTEŠ
PO SMRTI
Mystery / ThrillerTělo čekalo na zkompletování. K tomu však nikdy nedošlo. Dotazování i výzvy k veřejnosti. ,,Ani přes největší snahu detektivů i obyvatel města, se má hlava nenašla a mě, už dohromady neposkládali!"