1.

11 1 0
                                    

Takže ahoj :D

Jmenuji se Alison a hledám nějakou trochu dominantnější girl na psaní a možná později i na vztah <3 No a teď něco o mě, je mi 15 let, ráda zpívám, hraju na kytaru a poslouchám písničky. Jsem ze začátku celkem stydlivá, ale to se pak časem určitě zlepší. Jsem z Jihomoravského kraje, takže nejlíp aby jsi byla taky, ale nemusíš, pokud si budeme rozumět tak se to nějak domluví kdyžtak. A nějaký lehký požadavky: 

- 15-17 let                                                                                                                                                                                  - aby to nebylo jen na pár dnů a aby jsi se mnou měla trpělivost

To je asi všechno, takže pokud jsem tě nějak zaujala, napiš mi do komentářů a já se ti ozvu <3 :D A prosím anonymně :)

Ještě jednou jsem si přečetla svoji zprávu na seznamku a potom jsem ji trošku nervozně odeslala. Už nějakou chvíli cítím takovou prázdnotu ve svém životě a myslím, že je na čase ji něčím, nebo spíše někým, vyplnit. 

Ležím na posteli a projíždím instagram. Je 15. května 2019, 22:56 a já si v klidu odpočívám na posteli, přijímačky mám dávno za sebou a všechno je v pohodě, učit se do školy taky nemusím, tak mám volno. Ještě chvíli koukám na zajímavé životy ostatních lidí na instagramu a potom jdu spát.

9:15 ráno

Hned co se probudím, jdu se kouknout na seznamku, jestli mi někdo odpověděl. Můj ,,inzerát" má 14 srdíček a 2 komentáře.  Rychle rozkliknu políčko komentářů a netrpělivě čekám až si moje wifi uráčí načíst mi odpověď mé možné budoucí partnerky. 1. komentář byla nějaká holka jmenem Iva. Rozklikla jsem si její profil a nebyla mi nějak extra sympatická. Podívala jsem se tedy na ten druhý komentář. Bylo tam napsáno: ,,napiš <3". Rozklikla jsem si profil a ta holka se jmenovala Barča, Barča Wolfová. Na profilovce vypadala pěkně a navíc jsem zjistila, že z města poblíž mě, a že ji sleduje moje nejlepší kamarádka Emča a dalších pár mojich kamarádek. Rozhodla jsem se tedy, že zkusím svoje šance u Barči. 

Alison_dvorak: Ahoj, to jsem já z té seznamky :)

_bara_wolfie_: Ahooj, těší mě :D

Nějakou chvíli jsme si psaly a zjistila jsem o ní, že je ve znamení ryby (já jsem býk) a má ráda zvířata a kouří, což mě trošičku odradilo, ale byla jsem na to zvyklá od kamarádek, takže to zvládnu i u ní. 

Asi po hodině psaní jsem musela jít dělat nějaké domácí práce, takže jsem si s ní bohužel nemohla dále psát. Působila velmi mile, ale jako by byla úplně z jiného světa, prostě mimo mojí ligu. Nevím jestli bych u ní vůbec měla nějakou šanci. Po nějaké době už jsem to nevydržela a musela jsem o ní říct Emče. Napsala jsem jí jestli ji zná a že je asi bi a píšeme si spolu a ona na to odpověděla, že ji zná od vidění, že s její partou byla párkrát venku a ať ji informuji o vývoji situace. Jsem mega ráda, že se o to Emča zajímá, možná by to mohl být můj první vztah, kdo ví.

Abych řekla něco o sobě a vztazích, nejsem na tom moc dobře, nikdy jsem s nikým nebyla, ale měla jsem crush asi na 2 holky, u obou to dopadlo blbě, jedna nebyla na holky a měla jsem z toho dost depky (kvůli té holce jsem si uvědomila, že jsem na holky) a druhá byla pořád časově zaneprázdněná. Doufám, že to s Barčou bude v pořádku, ale ještě nic není, zatím nejsme ani kamarádky, jsme jen dvě holky co si píší... 

Love BirdKde žijí příběhy. Začni objevovat