Už to bude měsíc co si s Barčou píšeme a jsme celkem dobré kamarádky, jen jsme se ještě neviděly naživo a to mě velmi mrzí. Barča je strašně zajímavý a úžasný člověk. Je upřímná, je krásná, má krásné modré oči, je vysoká (ale né vyšší než já - měřím 180cm), má dlouhé brunet vlasy a má nejlepší kamarádku Evu a nejlepšího kamaráda/ex kluka Marka. Jediná horší věc na ní je to, že má bipolární poruchu, ale to je dělá ještě víc zajímavější. Pokud někdo z vás neví, co je bipolární porucha, je to nemoc, při které má člověk v podstatě dvě nálady. Jedna je šťastná, kdy je všechno v pořádku a život je úžasný a druhá je depresivní, kdy většinou dochází i k sebevražedným sklonům apod. Je to velmi zapeklitá nemoc a nedá se vyléčit, jen potlačit. Někoho by to možná odradilo, ale u mě to jen posílilo ten fakt, že jsem do ní už celkem zamilovaná a chci tu pro ni být. Jen mě štve ten fakt, že jsme se spolu ještě neviděly. Vždycky si píšeme, že se musíme někdy vidět, ale zatím jsme to neuskutečnily, ale teď nás čekají prázdniny a to bude určitě náš čas.
14.srpna 2019
Celé prázdniny jsme si nepsaly...pomalu jsem na ni začal zapomínat. Nechápu co se stalo, ale prostě už nenapsala. Už mě to ani neštvalo a žila jsem si dál. Je středa a já se zrovna vracím domů z úžasného venku s kamarádkama. Po cestě přidávám na instastories naši společnou fotku a k tomu dávám otázku ,,jaký na mě máte názor?" a zveřejňuji to.
Když dojdu domů, podívám se na mobil a tam uvidím nově příchozí zprávu z instagramu od ,,_bara_wolfie_" - podle mě jsi krásná, hodná, milá a chytrá holka a už bychom vážně měly jít ven. Když jsem si to přečetla, moje srdce vynechalo jedno bouchnutí. Ona napsala? Po tak dlouhé době? A ještě že jsem krásná a milá a že se chce sejít? To je super! Hned jsem poslala screenshot Emče a čekala na její reakci. Po chvíli mi došlo, že jsem Barče tu zprávu jen zobrazila a tak jsem začala rychle přemýšlet co jí na to odepsat. Po chvíli jsem se rozhodla, že jí pošlu jen děkuji se srdíčkem a že už vážně vážně musíme jít ven. Na to proč mi nenapsala jsem se radši neptala.
_bara_wolfie_: Moc ráda bych šla ven, ale budu moct jít až někdy v září, celý srpen už mám nabitý :( <3
Alison_dvorak: Joo to nevadí, aspoň, že někdy půjdem :D <3
_bara_wolfie_: Tak dobře :D už budu muset jít, Evča chce jít na cígo.
Alison_dvorak : chápu, tak zatím ahoj <3
_bara_wolfie_: Ahoj <3
Jsem tak moc ráda, že mi napsala srdíčka omg :D a taky konečně půjdeme ven! Sicw až někdy yv září, ale to nevadí. Už teď se mega moc těším.
ČTEŠ
Love Bird
RomanceZamilovaný příběh plný dramatu a nevyřčených pocitů o jedné holce Alison a její první lásce. Bude vše tak jednoduché a čisté jako ve filmech, nebo se vše zvrtne v jedno velké drama? To se dozvíte v knížce...