BAB 5

18.4K 188 6
                                    

Selepas beberapa minggu aku stay asrama, aku mula selesa dan ini membuatkanku merasa asrama ni merupakan rumah kedua bagi ku dan mereka merupakan adik beradik yang sebenar, dan lagi membuatku ingin tinggal disini dan tak lagi balik ke rumahku bila menjelang hari cuti, tinggal di asrama lebih best daripada tinggal dirumah.

Cuti penggal persekolahah bermula selama seminggu dan aku nekad tidak pulang ke rumah sementara kawanku yang lain pulang ke rumah masing ii,aku meminta izin warden untuk tinggal di asrama dengan mengata rumahku jauh, aku tinggal bersama roomate ku kalau aku sorang memang warden takkn benarkan, dan aq bernasib baik kerana warden membenarkan kami untuk tinggal diasrama, dan kami diberi kebebasan untuk keluar dan pulang ke asrama dengan menggunakan kad kebenaran keluar dan masuk asrama.

Kami berpestalah malam tu kerana hanya kami sahaja yg tinggal tidak perlu bimbang untuk tidur lewat kerana warden tidak ada, usai bersuka ria kami tidur.

Selepas bangun tidur, aku dapati roomate aku takde hanya tinggal aku dan abg Noh yg sedang mengemas pakaiannya, aku sempat bertanya kemanakah mereka pergi, abg noh hnya mnjwab "prgi kluar mkn dan x sampai hati nak kejut adik sebb nmpak penat semlm, jd abg x pergi sbb nk teman adk, abg dah kirim kt dorang supaya beli makanan nanti" aku hanya menjawab "ok".

Abg Noh bangun lalu pergi ke bilik air untuk cuci baju dan aku lantas bangun untuk mandi. Abg noh leka menyuci baju dan tak menyedari kehadiran aku di bilik air. Usai mandi aku berbaring diatas katil dalam keadaab berboxer ketat, abg noh masuk ke bilik sambil membawa baju yang sudah dibasuhnya untuk dijemur kat luar, usai menjemur dia msuk kebilik dan aku terperanjat bila abg noh memandang aku sambil memegang bonjolan di boxernya, aku tidak menghiraukannya, lalu abg noh datang menghampiriku lalu memelukku, aku usaha untuk melawannya namun gagal kerana aku tidak ingin identitiku sebagai plu trbongkar dan aku hanya menyangka abg noh hnya bergurau.

Lalu abg noh menidih ku dan aku tak dapat bergerak, lalu abg noh mencium leher dengan penuh ghairah, kitorang bertentang mata, dan jantungku berdegup kencang kerana org yg aku diam ii cinta datang menciumku, abg noh mengucup bibir ku dan aku usaha untuk melawan kerana aku taknak ini terjadi, aku usaha untuk lepaskan diri dari pelukan abg noh tapi gagal. Abg noh mmbuka seluarnya dan keluarlah batang konek yang mengeras dan berurat, abg noh menghala koneknya yg keras tu ke mulut ku dan aku hanya menurutinya. Lepas tu dia terus mngankat kakiku dam meriming aku, series aku memang x thn, lepas riming dia menggesel batangnye dekat lubang bontotku, aku hanya menyangkakan itu hanya mimpi.

aku mula trsedar bila abg noh menjolokku aku menjerit, dan dia tidak menghiraukan rengetanku dia terus menjolok aku denga laju dan aku semakin sedap hehehe, abg noh menghempap badannya ke badanku sambil mengucupku dengan penuh ghairah sambil berkata 'i love u baby', kitorang fun selama sejam dan pelbagai stem abg noh buat, dan abg pancut dalam bontotku dan aku merasakan ade cairan suam suam yang kluar dari bontotku itu mani abg noh yg kluar, Kami berbaring dan keletihan dan ade satu lagi agenda lain yang trsembunyi, dan membuatku terkejut ialah.............

Bersambung........

Nak tahu ape dia, kena la tunggu di next episod

dorm asrama Where stories live. Discover now