BAB 9

15K 194 14
                                    

Amboi amboi sweetnye laa.

kami terkejut apabila abg rol tetiba masuk bilik dgn tiba tiba, selepas itu, abg rol ke katilnye dan kami berbual ksong berama roomate yg lain.

Abg Rol": weyh Noh ko x study ke ? tahun ni tahun SPM kan isyhhh

Noh:" mlas laa hahah lagipun ni baru awal tahun , awal lg la

Abg Rol": awl awl hbis bile ko nk study , esk nk spm bru nk study? (marah)

Noh:" haah😂

Abg Rol:" aku series boleh ko main ii erh.. bshhhhhh👊👊👊

Noh,": adoi sakit laa😣😣yer ii esk aku study.

Abg Rol": tau pun

aku ": hahaha

Noh": ape gelak ii , rabak kan mlm niii

aku:" tde ap saje werkk,, isyhhh rabak ape? sepak kng, sepak telor bru mandul situ😒

Noh": eeeeyyy takutnye.. haha jom tdo da pkul brapa ni kan aku bantai kan semua bontot yg ade sini HAHAHAHAHA

aku :"dbushhh(lempar bantal) eyyy bongok 😒 da x sabar nak masuk lam tanah ke?

Abg noh": jeles la tu haha,, weyh ii andri jeles laa😂hahaha

Aku": eeyy xde maknenye ,, ahh da la nk tdo ngantuk.

Tidur la "jwb roomateku serentak"

aku": bie tdo bawah mlm nii merajukkk...

Noh": aipppp ... kena tidur bawah plk aduiii ,,

aku": , yer tidur bawah , kire bersyukur x sruh tdo luar

Noh ": isyhh syg ni jgn laa merajuk, bg la bie tidur ats , simen sejuk la😭

abg Shah:" wuuuu andri majuk x tau , habis la kau Noh , haha.

Noh'": syg , syg jgn la mcm ni.

aku": xnk

Noh": alamak mcmne nii...

Abg Rol": ko tidor sebelah dia ko pelok dia jgn kasi lepas , peluk kemas kemas( bisik kt telinga Noh)

Noh pun ikot cadangan abg rol , noh balik ke katil lalu memeluk aku, aku cuma melepaskan diri namun gagal kerana pelukan Noh terlalu kuat sehingga membuatku mengalah, lalu aku pun memegang tgn Noh supaya dia tidak melepaskan pelukannya dari pinggangku , Noh memahami isyarat aku, lalu noh mengeratkan lg pelukannya sehingga mmbuatkn btg koneknye tersentuh pd bontotku , aku merasakan bahagia dgn pelukan Noh. Noh mencium belakang leherku membuatkan ku Merasa nikmat. Lalu aku memusingkan badan ku menghadap Noh dan membenamkan kepalaku ke dada Noh, dan membalas pelukan Noh . Noh memberi isyarat  untuk mengadakan hubungan mesra , lalu aku menolak kerana malu jika ada roomate yg blom tdo.  Jadi Noh memahaminya, dan cuma hanya tidur sahaja, aku terlena didalam pelukan Noh.

Esoknya kami bangun mcm biasa dan pergi ke sekolah same dan berpisah di block kerana aku form 3 Noh plk form 5. Di dlm kelas aku tak dpt memberi fokus sepenuhnya kerana aku hnya mengalamun mengingat kehangatan pelukan Noh.

Cikgu Ita :( tetiba berhenti mengajar lalu melihat ke arah ku)
woi andri kau mengalamun ape tu ( sambil memukul manje bahuku dgn sebuah buku)

aku": isyhh cikgu ni mane ade mengelamun saya dgr laa ape yg cikgu ajar , sampai hati cikgu sakit tau (acah ii manja)

cikgu ita": eleh yer la tu , ap yg cikgu ajar tadi, cikgu cerita pasal apa

aku:" pasal kempen tidak dibenarkan makan nasi lemak kan( bg jawapan dgn penuh keyakinan )

dorm asrama Where stories live. Discover now