It's good to be home

323 9 2
                                    

Jako každý ráno jsem se probudila v bytě přítele, u kterého už nějaký ten pátek bydlím.
Dominic už byl pryč, měl brzy ráno nějakou schůzku, takže jsem si v klidu vstala, šla si udělat snídani a sedla si k telce a pustila seriál.

Plán na dnešní den byl takový- Dom má večer koncert v O2 Forum Kentish Town, takže připravit nějaký oblečení, jak pro mě tak i pro něho, protože je to trubka a občas si prostě zapomene zabalit co je potřeba.
Otevřela jsem skříň, z ní se samozřejmě vyvalila hromada prádla, protože jak asi víte, chlapi si prostě na úklid nepotrpí. No nic, vyhrabala jsem se z hromady prádla a hledala.
,,Ponožky, růžový ponožky, kde sakra jste?“ povídala jsem si pro sebe.
Dom má sice růžových ponožek miliardu, ale z nějakého důvodu jsem prostě nemohla najít žádný ,,funkční“ pár. Po chvilce rozčilování jsem přeci jen nějaké dohledala, ale byl to boj.

Po dobalení a přípravě věcí jsem se dala do úklidu, jelikož jsme donedávna byli mimo domov.
Dom má za sebou dost náročné turné, takže nebyl moc čas se doma zahazovat s úklidem. Byli jsme rádi, že jsme konečně doma, takže si posledních pár dní užíváme klid a relax, celé dny strávené v posteli u Netflixu a s donáškou jídla- prostě perfektní. Asi týden jsme nevytáhli paty z bytu a bylo to naprosto skvělý. Užívali jsme si to, že jsme konečně sami. Během tour totiž žádné soukromí moc nebylo. V autobuse, kde s vámi cestuje dalších cca 10 lidí a z toho většina chlapů, nic moc. Takže jsem se moc těšila až se s Dominicem vrátíme do našeho bytu a užijeme si konečně nějaký čas jen sami pro sebe.

Úklid šel docela rychle a já se začala pomalu připravovat na večer, s Domem odjíždíme do klubu o něco dřív kvůli zkoušce a dalším přípravám. Dom měl během asi hodinky dorazit domů, takže jsem si musela trošku pohnout.

Jako první přišla na řadu sprcha, vyfénovat a upravit vlasy, k líčení jsem si pustila z telefonu Domovu hudbu, ikdyž jsem s ním strávila poslední půl rok na tour a slyšela jeho písničky milionkrát, tak mě to stejně pořád baví. Když jsem sama doma, hodím na plnou hlasitost a skáču a tančím a prostě si to užívám, ale jen když není Dom doma, ten by se potrhal smíchy, kdyby mě viděl

Pak mi došlo, že jsem si zapomněla oholit nohy, takže jsem si stoupla k vaně a začala, jedna noha po druhé.
Když jsem se věnovala druhé noze, přišlo mi, že jsem slyšela bouchnout dveře, ale jak jsem poslouchala hudbu, tak mě napadlo, že to byl jen zvuk z písničky. Zrovna hrál song Loner, který absolutně miluju a Domův hlas tam zní dost sexy.

Zpívala jsem si a najednou mě někdo zezadu objal. Samozřejmě to byl Dom, ale děsně jsem se lekla.
,,Pozor, mám tu žiletku“ zaječela jsem na něho.
,,Sorry zlato, myslela jsem, že budeš ráda, že jsem doma dřív“ řekl, zatímco mě stále objímal a dal pusu na temeno hlavy.
,,Ladíš poslední detaily a přitom posloucháš mojí hudbu? To je dost sexy“ řekl smyslně, zatímco mě začal hladit po bocích.
,,Nech mě to v klidu dodělat prosím, nechci se říznout“ poprosila jsem ho.
Cítila jsem jak jeho ruce putují z mých boků na můj zadek, vzal obě půlky do svých rukou a jemně je zmáčkl, pokaždé když se mě dotkne, cítím se jak kdyby mnou projel blesk, takovou energii, jako je mezi námi jsem necítila snad nikdy předtím.
Měla jsem husí kůži z toho jak jsem cítila jeho zrychlený dech na krku, také jsem cítila jak se jeho ústa pomalu přibližují k mému uchu, jemně mi zuby stiskl ušní lalůček a rukama opět přejel na mé boky a pokračoval směrem nahoru k prsům.
Byla jsem naprosto paralizovaná jeho přítomností. Nemohla jsem se ani hnout a cítila jsem že jsem každou vteřinou vzrušenější.
,,Takže ty si tu takhle jen tak pouštíš mojí hudbu a svádíš mě jen tím, že tu stojíš ve spodním prádle, myslíš si, že tě nechám aby ti to jen tak prošlo?“ zašeptal mi do ucha a začal mě líbat na krku.
Jediné co ze mně v té chvíli vypadlo, bylo polohlasné ,,Ne pane“
Ikdyž jsem mu neviděla do obličeje, tak jsem u ucha cítila, jak se mu pohly rty v roztomilý úšklebek. Zároveň jsem cítila jak začíná být dost vzrušený, protože mě jeho topořící se penis začal zezadu příjemně tlačit.

It's good to be homeKde žijí příběhy. Začni objevovat